Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vapaaehtoisesti lapseton enkä pidä lapsista!

Vierailija
25.08.2017 |

On totta, että vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, pitääkö lapsista vai ei, ovat kaksi eri asiaa. Kuitenkin omasta puolestani voin sanoa, etten pidä lapsista ja vietän lasten kanssa mahdollisimman vähän aikaa. Minua suoraan sanottuna rasittaa se, että vapaaehtoisesti lapsettoman pitäisi aina ollapuolustelemassa kantaansa, että voi kyllä minä pidän kovasti lapsukaisista silti ja mielelläni hemmottelen sisarusteni lapsia jne .jne.

Mutta kun minä en pidä lapsista. Koettakaa kestää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas vallan hyvä, että olet lapseton

Vierailija
2/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Niin tyhmiä ei toivottavasti olekkaan ettei pidä lapsista ja sitten tunkee vielä sellaisen aiheen keskustelupalstalle :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, pitääkö lapsista vai ei, ovat kaksi eri asiaa. Kuitenkin omasta puolestani voin sanoa, etten pidä lapsista ja vietän lasten kanssa mahdollisimman vähän aikaa. Minua suoraan sanottuna rasittaa se, että vapaaehtoisesti lapsettoman pitäisi aina ollapuolustelemassa kantaansa, että voi kyllä minä pidän kovasti lapsukaisista silti ja mielelläni hemmottelen sisarusteni lapsia jne .jne.

Mutta kun minä en pidä lapsista. Koettakaa kestää.

Olen sitä mieltä että ihmisessä joka sanoo ettei pidä lapsista,on jotain vialla.Erityisesti Suomessa,epäterveellisen ja epäperhemäisen kulttuurin tyyssijassa sikiää paljon naisihmisiä jotka sanovat näin. Perhekeskeisessä Italiassa naiset rakastavat ja palvovat lapsia.Se on normaalia ja niin kuuluisi olla.

Olen sitä mieltä että sinulla on joku trauma.Onko sinulla huonoja kokemuksia esim.liittyen sisaruksiisi lapsuudessa tms.?

Yhtä sairasta olisi sanoa "en pidä luonnosta." Jokaisen ihmisen kuuluu nauttia ja oppia luonnosta ja kuuluu viettää aikaa siellä.Näin vaan on!

Mielestäni kaikkien ihmisten tulisi päästä itsekeskeisyysestä ja mukavuudenhalusta sen verran eroon,että viettäisi aikaa lasten kanssa,tavalla tai toisella.Kyllä,lasten kanssa on myös raskasta,mutta siinähän se luonne kasvaa!

Vierailija
4/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapset on mukavia siinä missä koirat, hevoset, ulkomaanmatkat ja moni muu asia, jota en kuitenkaan sitten omaan elämääni halaja. Mä en halua vanhemmaksi, ei se sen kummempaa ole :)

Vierailija
5/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vela enkä pidä lapsista. En tuota tosin missään mainosta, koska "kaikkihan lapsia rakastaa".

Vierailija
6/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta siinä ole mitään outoa , eikä sitä pidä joutua selittelemään, jos ei pidä lapsista. Ja on vain hyvä, kun tietää ettei pidä eikä niitä näin ollen tee. Miljoonakertaa pahempaa on se, että ei pidä lapsista, ja silti niitä tekee. Ihan yhtä hullua on, jos ottaa jonkun eläimen, vaikka inhoa kaikkia eläimiä.  Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta, mitä tämä maa päällään kantaa.

T: 4 lapsen äiti

Vierailija
7/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno. Minusta lapsivihamielisyys on ihmisvihamielisyyttä ja aivan tasan yhtä outoa kuin jos joku julistaisi rinta rottingilla, ettei pidä miehistä tai vaikkapa vanhuksista.

Mieti itse, miltä se kuulostaa. "Minä en pidä naisista ja pysyn heistä mahdollisimman kaukana!"

Sinänsä lapsettomuus on jokaisen oma valinta, eikä oikeastaan kiinnosta sen perustelut pätkääkään.

Vierailija
8/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei pidä lapsista, on jotenkin hassu asia, koska lapsuus on osa jokaisen ihmisen kehitystä. Jokaisessa aikuisessakin on lasta. Inhoaako lapsista pitämätön myös aikuisissa tätä lapsipuolta? Vaan liittyykö lapsi-inho siihen että lapsi tarvitsee aikuista? Joka tapauksessa on erittäin hyvä asia, että ihmiset, jotka eivät pidä lapsista, eivät niitä hanki.

Vierailija
9/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno. Minusta lapsivihamielisyys on ihmisvihamielisyyttä ja aivan tasan yhtä outoa kuin jos joku julistaisi rinta rottingilla, ettei pidä miehistä tai vaikkapa vanhuksista.

Mieti itse, miltä se kuulostaa. "Minä en pidä naisista ja pysyn heistä mahdollisimman kaukana!"

Sinänsä lapsettomuus on jokaisen oma valinta, eikä oikeastaan kiinnosta sen perustelut pätkääkään.

Olen tismalleen samaa mieltä. Lapsista ei tarvitse erityisesti pitää tai olla kiinnostunut, mutta miksi sitä pitää "julistaa". En ymmärrä. 

Vierailija
10/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ihminen on ollut ärsyttävä lapsi.

Vierailija
11/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain traumoja ja mt-ongelmia noilla asian jankkaajilla selvästi on. Jääneet rakkautta vaille lapsena, koska "olivat ärsyttäviä", vanhempi hylännyt tms?

Tiedän myös pari lapsivihaansa julistavaa joilla eri syy, ovat nimittäin mahoja, siis kyvyttömiä saamaan omia lapsia. Alkamalla vihaamaan lapsia koittavat tätä traumaa sitten ilmeisesti jollain tapaa työstää... Surullista.

Vierailija
12/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain traumoja ja mt-ongelmia noilla asian jankkaajilla selvästi on. Jääneet rakkautta vaille lapsena, koska "olivat ärsyttäviä", vanhempi hylännyt tms?

Tiedän myös pari lapsivihaansa julistavaa joilla eri syy, ovat nimittäin mahoja, siis kyvyttömiä saamaan omia lapsia. Alkamalla vihaamaan lapsia koittavat tätä traumaa sitten ilmeisesti jollain tapaa työstää... Surullista.

Saman huomannut.

Vierailija
13/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä pidä sinusta.

Vierailija
14/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vela enkä pidä lapsista. En tuota tosin missään mainosta, koska "kaikkihan lapsia rakastaa".

Enkä minä pidä sinusta.

Vierailija
15/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä osunut asian ytimeen. Ihmusviha ei ole tervettä.

Vierailija
16/16 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin??? En minäkään pidä lapsista. En ole koskaan pitänyt. Paitsi nyt omistani, tietysti.

t.4:n äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä