Marimekon logo kangaskassi
Saako sen tosiaan vaan kaupanpäälliseksi kun ostaa 100€ ja yli ??
Kommentit (17)
Minä sain pari vuotta sitten, kun ostin 180 euron housut ja liityin samalla johonkin kanta-asiakasohjelmaan. Itse en kassia käytä joten myin sen pois 100 %:n voitolla. Mielestäni se on ruma ja epäkäytännöllinen, mutta kiva jos se nyt jollekin iloa tuottaa.
Minä ostin ruskeat housut niissä oli sellaisia vähän niin kuin ripulin muotoisia kuvioita niin sain sitten sen kaupan päälle housut maksoivat tosiaan siis sen 250€
Saako sen sit vaan housujen ostajat 😁 Ajattelin ostaa parit marimekon lakanat mut haluisin kyl sen kassinki.. ap
Mä sain pari vuotta sitten, kun kysyin, mistä niitä saa ostaa. Ostin silloin nahkalaukun, joka maksoi yli 200 €. Av:lla olen nähnyt väitteen, että sen saisi yli satasen ostoksista. Ei sitä ainakaan automaattisesti tarjota. Ois pitänyt tajuta pyytää. Tosin ei se mikään ihmeellinen ole, kutistuu ja haalistuu pesussa rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Up
Mitä up'in arvoista tässä aloituksessa on??
Jaetaan joskus joidenkin kampanjoiden yhteydessä
Ei saan aina, vaan kampanjaluontoisesti. Mulla oli neljä, joista olen myynyt kaksi pois. Ainakin Helsingissä niitä näkee niin paljon, että ei enää miellytä omaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saan aina, vaan kampanjaluontoisesti. Mulla oli neljä, joista olen myynyt kaksi pois. Ainakin Helsingissä niitä näkee niin paljon, että ei enää miellytä omaa silmää.
Joo, tämä on kyllä niin first world problem että melkein hävettää, mutta mua oikeasti jo vähän ärsyttää kun käy kaupungilla ja ne on niin yleisiä. Kerran tässä kesällä odotin bussia Hakaniemessä ja sielläkin siinä 10 min aikana ohi meni kuusi naista joilla oli se kassi.
Mulla on 5! kassia. Olen saanut aina tli 100 ostosta. En ole tullut ajatelleeksi että niitä voisi myydä.
Mullakin on muutama, ei ole hirveästi tullut käytettyä kun muutenkin on noita kangaskasseja kaapissa. Onhan se ihan kiva, tykkään vaan noista muista enemmän. :) Jaa että näille on markkinat olemassa, paljonko niistä yleensä maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on muutama, ei ole hirveästi tullut käytettyä kun muutenkin on noita kangaskasseja kaapissa. Onhan se ihan kiva, tykkään vaan noista muista enemmän. :) Jaa että näille on markkinat olemassa, paljonko niistä yleensä maksetaan?
Myin yhden hintaan 20€.
Näyttää täällä Helsingissä facebook- kierrätysryhmissä tekevän hyvin kauppansa. En ole hintoja tarkemmin katsonut.
Joo mut en haluu mitään käytettyä likasta vanhaa paskaa. Kiitos vastanneille enivei 😘
Helsingissä käydessä oikein ihmettelin että mikä se juttu on kun joka toisella naisella oli se sama Marimekon kangaskassi olalla, näytti hiukan jo joltain lahkomeiningiltä ja luulinkin että siinä on joku kannanotto taustalla. "Käytä marimekkokassia, jos kannatat tasa-arvoa" jne. :D
Mutta se olikin joku sponssikassi?
Minkälainen kassikka kyseessä? MINÄ HALUTA NÄHTÄ KUVA KASSIKASTA MINKÄ SAA VAIN KAUPAN PÄÄLLE KUN ON KANTA-ASIAKAS NIH
Mä en saanut vaikka ostin takin joka maksoi 400€. Harmittaa :(