Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannatatko vai vastustatko kasvojentunnistamiskameroita?

Vihervassari
25.08.2017 |

Haluaisitko, ettö Suomeenkin tulisi tämä nyt Berliinissä testissä oleva turvallisuusmalli? Siinä siis kameroilla/tietokoneella tunnistetaan vaaralliset rikolliset juna- ja lentoasemilla ja voidaan näin ehkäistä t-iskuja.

Mikäli tunnistus toimii, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Vastustajat pitävät sitä kuitenkin holhouksena / urkintana / yksityisyyttä loukkaavana. Minua ei myöskään haittaa se, että poliisi/supo tarkkailisi puheluita ja viestiliikennettä, mikäli sillä voidaan estää suuronnettomuuksia ja rikoksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä häiritse minuakaan, jos sillä voi estää ihmisten kuolemia. Ei ole itellä luurankoja kaapissa :)

Vierailija
2/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan, en ole rikollinen.

Vierailija
4/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan!

Vierailija
5/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvojen käsissä se olisi tuhoisaa. Jos minulla olisi kaikki valtuudet, niin kannatan.

Vierailija
6/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terroristien takia Eurooppa muuttuu isovelimäiseksi yhteiskunnaksi jossa edes puhelut ja ulkona liikkuminen eivät ole yksityisasioita niin muutan vaikka Amerikkaan turvaan.

- ns. kunnon kansalainen jonka yksityisyys joka ei ole myytävissä

Vierailija
7/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannatan, en ole rikollinen.

Paitsi jos minä valtuuksineni niin määrään.

Vierailija
8/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennetaan saman tien valvontakamerat kaikkiin yksityisasuntoihin ja autoihin. Ihmiset jotka käyttäytyvät erikoisesti, järjestävät epäilyttäviä kokoontumisia tai kutsuvat vieraita epäilyttävän usein kotiinsa täytyy pidättää varmuuden vuoksi ja päästää vapaaksi vasta kun vaarattomuus on sadan prosentin varmuudella todistettu.

Samalla saataisiin mm. lasten hyväksikäyttäjät, vaimonhakkaajat ja huumeiden kotikasvattajat linnaan joten kukaan kunnon kansalainen ei voi vastustaa tätä. Vai onko jotain salattavaa?

Vierailija
9/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. En ole vielä kuullut riittävän hyvää argumenttia ylipäätään kameravalvonnan vastustajilta, että mieleni muuttuisi.

Vierailija
10/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan sitä kunniallisten kansalaisten kohdalla. Itse olen jo pitkään kulkenut huppu päässä tiloissa missä on valvontakameroita.

Vierailija
11/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä häiritse minuakaan, jos sillä voi estää ihmisten kuolemia. Ei ole itellä luurankoja kaapissa :)

Ei minullakaan mutta yksityisasioita sen sijaan on. Esimerkiksi se, missä liikun on oma asiani joka ei kuulu valtiolle tai kenellekään muulle pätkääkään. Kuten ei myöskään se, kenen kanssa liikun ja miksi.

Vierailija
12/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ja vastustan. sitä voidaan käyttää myös haitallisesti.

Vierailija
13/13 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon systeemin hyväksyntä omalta osalta riippuu siitä, mitä lainkirjassa rikoksesta sanotaan - rikoksen määritelmähän muuttuu kaiken aikaa ja on vaikutteille sekä vallanpitäjien sidonnaisuuksille hyvinkin altis.