Jos meillä tulee vaimon kanssa riitaa, ruuvaan vessanpytyn kannen irti ja piilotan sen
Olen juonikas mies mutten viitsi vääntää purkkien kansia tiukkaan.
Kommentit (48)
Farmari kirjoitti:
Minä vien akan navettaan muitten lehmien kanssa,viikon kuuri rehuilla ja vedellä rauhoittaa mieltä kummasti.
Näinkä se onkin, minä olen kuullut miehistä jotka vaimo on laittanut ulukoruokhintaan huonoilta teiltä kotio palattua.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskoja,mutta kerran kun oli kunnon riita otin muijan autosta ratin,olisittepa kuulleet miten huuti puhelimessa kun piti aamulla lähteä töihin.
Kaiutin päällä kuunneltiin duunikavereitten kanssa,sihteeri hyvä ettei kussut housuihin.
OLISIT KYLLÄ ENTINEN AVIOMIES. Lojaliteetti puolisoa kohtaan on riidoissakin säilytettävä.
Minä säädin puntarin niin, että muija luulee lihonneen 10kg. Voi sitä huutoa ja parkua kun kävi puntarissa :D
Minä taas käyn irroittamassa ukon auton moottorista virranjakajan pyörijän ja laitan tilalle toisen samanlaisen jossa on vaan se metalliosa viilattu pari milliä liian lyhyeksi. Siinähän sitten starttailee ja kiroaa ja kopeloi moottoria ihmetellessään miksei käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käyn irroittamassa ukon auton moottorista virranjakajan pyörijän ja laitan tilalle toisen samanlaisen jossa on vaan se metalliosa viilattu pari milliä liian lyhyeksi. Siinähän sitten starttailee ja kiroaa ja kopeloi moottoria ihmetellessään miksei käynnisty.
Liian tekninen juttu, että tuota uskoisi. Korkeintaan akunkengän osaisit irroittaa! :D
Minun mies aina sanoi, että hukkaan kohta itseni, koska aina avaimet tai joku hukassa. Häntä ärsytti. Aloin laittamaan hänen kännykkäänsä, lompakkoa yms. Outoihin paikkoihin, niin ettei hän niitä löytänyt. Kyselin onko hänen muistinsa huonontunut? Pitääkö olla huolissaan, kun hukkailee tavaroita?
Ei valittanut enää.
Oletkohan minun entinen työkaveri? Sillä oli ärsyttänyt, kun vaimonsa jättää aina keittiön kaapinovet auki. Kerran oli kolauttanut päänsä ja kiukuissaan ruuvannut kaapinovet irti.
Vaimo oli hermostunut ja sanonut, että jos noi ei ole tunnin sisällä paikallaan tuli avioero. :D