Mä haluan elämältäni vain matkustelua ja työntekoa.
Olen 26v nainen. En haaveile ollenkaan parisuhteesta tai lapsista. Muita?
Kommentit (12)
Älkää missään tapauksessa hankkiko lapsia. Teillä on elämä hyvin mallillaan. Moni perheellinen vaihtaisi kanssanne paikkoja, jos voisi. Kouluissa pitäisi varoittaa lapsiperhearjesta ja synnytyksistä, jotta lapset voisivat tehdä ratkaisunsa ajoissa.
Suosittelen, elän juuri noin enkä muuhun vaihtaisi :)
N48
Vierailija kirjoitti:
Älkää missään tapauksessa hankkiko lapsia. Teillä on elämä hyvin mallillaan. Moni perheellinen vaihtaisi kanssanne paikkoja, jos voisi. Kouluissa pitäisi varoittaa lapsiperhearjesta ja synnytyksistä, jotta lapset voisivat tehdä ratkaisunsa ajoissa.
Ei tyhmät varoituksista opi.
Työtä, matkustelua, urheilua, kulttuuria. Siinä hyvän elämän ainekset minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on älykkään ihmisen viesti. Paljon mensan nettitestistä? (Olen tosissani, vaikka voi kuulostaa vittuilulta)
No muuten sama, mutta parisuhde on. Matkoilla tavattiin, samalla tavalla jatketaan. Ilman lapsia ja omistusasuntoa, eihän sitä tiedä minne huvittaa asettua jos ollenkaan huvittaa. Asutaan milloin missäkin, mukana vain tarpeelliset tavarat. Helppo elämä kun on samanhenkinen kumppani, jonka kanssa seikkailla, eikä mitään mikä sitoo yhteen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
No muuten sama, mutta parisuhde on. Matkoilla tavattiin, samalla tavalla jatketaan. Ilman lapsia ja omistusasuntoa, eihän sitä tiedä minne huvittaa asettua jos ollenkaan huvittaa. Asutaan milloin missäkin, mukana vain tarpeelliset tavarat. Helppo elämä kun on samanhenkinen kumppani, jonka kanssa seikkailla, eikä mitään mikä sitoo yhteen paikkaan.
Kivat voimafantasiat xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat voimafantasiat xD
Suosittelen sinullekin niitä fantasioiden totetuttamista, jos rahkeet vaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat voimafantasiat xD
Mitä tarkoitat? Me ollaan myös tuollainen pariskunta. Ollaan asuttu viidessä eri maassa, ei omisteta taloja eikä autoja eikä huonekaluja. Halutaan olla vapaita liikkumaan ja muuttamaan kun siltä tuntuu. Ikää viidenkympin kieppeillä molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on älykkään ihmisen viesti. Paljon mensan nettitestistä? (Olen tosissani, vaikka voi kuulostaa vittuilulta)
----------------------
MENSA149. Ei lapsia, onnellinen mielenkiintoinen elämä. Akateeminen hyvännäköinenkin nainen 49v.
Mä taas haluan elämältä vain matkustelua ja shoppailua. Kumpaankin noihin tarvitsee rahaa joten työtä on pakko tehdä. Lapsia en myöskään halua enkä ole koskaan halunnut. Suhteessa en ole koskaan ollut joten en tiedä haluaisinko sellaista, osaisinko seurustella vai kokisinko sen ahdistavana. Olen aika erakkoluonne. N28