Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan boikotoida vaateketju H&M:ää ja tässä syy

Vierailija
25.08.2017 |

Tilasin heinäkuun alussa yli parillasadalla hm verkkokaupasta vaatteita kun oli niin hyvät alennukset. Odotin pakettia koko kesälomani ajan. Eli neljä viikkoa. Sitten tuli viesti, tilauksenne on peruutettu. Sain hyvityksenä 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen seur. tilaukseen. No minäpä tein uuden tilauksen. Odotin taas lähes kolme viikkoa, kunnes s.postiini tuli viesti että "palautuksenne on vastaanotettu" vaikka en ollut edes nähnyt koko pakettia. Siitä ei siis tietenkään ollut tullut saapumislmoitusta. Seurantatunnusksen perusteella se ei ollut liikkunut mihinkään.

Miten H&M olettaa että he voivat kohdella asiakkaitaan näin törkeästi ilman että menettävät heidät? Minä alan boikotoida koko puljua. Ottaa sen verran paljon kupoliin.

Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin heinäkuun alussa yli parillasadalla hm verkkokaupasta vaatteita kun oli niin hyvät alennukset. Odotin pakettia koko kesälomani ajan. Eli neljä viikkoa. Sitten tuli viesti, tilauksenne on peruutettu. Sain hyvityksenä 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen seur. tilaukseen. No minäpä tein uuden tilauksen. Odotin taas lähes kolme viikkoa, kunnes s.postiini tuli viesti että "palautuksenne on vastaanotettu" vaikka en ollut edes nähnyt koko pakettia. Siitä ei siis tietenkään ollut tullut saapumislmoitusta. Seurantatunnusksen perusteella se ei ollut liikkunut mihinkään.

Miten H&M olettaa että he voivat kohdella asiakkaitaan näin törkeästi ilman että menettävät heidät? Minä alan boikotoida koko puljua. Ottaa sen verran paljon kupoliin.

Ei sitten käyny mielessä käydä  Henkkamaukan myymälässä?

Anteeks mut en tajua nettitilailua kun henkkamaukkoja on ihan joka kylässä.

Vierailija
22/26 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten käyny mielessä käydä  Henkkamaukan myymälässä?

Anteeks mut en tajua nettitilailua kun henkkamaukkoja on ihan joka kylässä.

No mutta eihän siellä myymälässä aina ole samat tuotteet kuin netissä, tai jos onkin niin hinta ei aina ole sama! Koin tämän itse karvaasti juuri tällä viikolla, kun ostin myymälästä tuotteen normaalihintaisena ja sitten huomasin seuraavana päivänä, että nettikaupassa kyseinen tuote olisi ollut puoleen hintaan ale-osiossa ja olisin säästänyt kympin jos olisin tsekannut nettikaupan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt H&M Homen tuotteita edullisina, mutta ei ne taidakaan olla sen halvempia kuin muissa ketjuissa. Akryylinen huopa 40 e, kynttilänjalka 10 e, suojaruukku 15 e. Matto 100 e. Alesta voi joskus tehdä löytöjä, mutta sinnekin tietysti jää vain ne vähiten suositut jämät.

Vierailija
24/26 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas boikotoin siksi, että niiden koot on ihan ihmeellisiä nykyään, oon BMI 19 ja välillä S-koon paidat on telttoja, niissä perus trikoopaidoissa taas otan L-koon koska pienemmät on makkarankuoria. Ja housut taitaa olla tosi kapean mallisille tehty koska mun pitää usein ottaa se L-koko (tai 40) että saan lataperseeeni ahdettua niihin. Alkoi jo ahistaa kun aina palautin ~80% tilaamistani vaatteista.

Vierailija
25/26 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko H&M:n paidat muiden mielestä lyhyitä? Olen 171 cm, että en nyt mikään ihan hujoppi, mutta tuntuu et H&M:n yläosat sais useesti olla ainakin 5 cm pidempiä.

Vierailija
26/26 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen esimerkki kuulostaa postin mokalta.