Miehet vastaa ja miksei naisetkin
Jos olette varattuna ihastunut toiseen naiseen ja luulet että et saa häntä etkä tee mitään asiaan eteen niin miksi jäät suhteeseen?
Onko parempi olla suhteessa josta puuttuu jotakin kun olla yksin?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi olla suhteessa josta puuttuu jotakin kun olla yksin?
On koska yksin mulla ei ole varaa tähän asuntoon, autoon, kesämökkiin, lapsilta menee ydinperhe... mitä vielä muutakin.
Ja silti se ihastus on mielessä kokoajan?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti se ihastus on mielessä kokoajan?
Viimeiset 15 vuotta. Sängyssäkin... ;)
Elämän varrella tulee kohdalle ihastumisia silloinkin, kun oma parisuhde on ihan kunnossa. Niistä voi hetken nauttia tekemättä mitään, nauttii vaan siitä tunteesta niin kauan kuin sitä kestää, ja antaa sen aikanaan mennä ohi. Jos jokaisen ihastumisen takia lopettaisi parisuhteen, niin ei kannattaisi ikinä sitoutua niin vahvasti, että hankkii yhteiden kodin, lapsista puhumattakaan.
En minä ainakaan lakkaa rakastamasta miestäni, vaikka joskus ihastun johonkin toiseenkin. Miksi tässä kohtaa ajatellaan että tunteita voi olla vain yhtä kohtaan, mutta sitten pidetään itsestään selvänä että esim. kaikkia lapsiaan rakastaa vaikka niitä olisi kymmenen? Ei minulla ole tunteissani tuollaista määrärajoitusta.
Naimisissa olen ja ihastusta jo yhteen naiseen 5v. Silti jatkan liittoani vaikka tämä toinen nainen on mielessäni.
Ihastumisia tulee ja menee, rakkaus puolisoon pysyy. Ei meiltä puutu mitään muuta kuin alkuhuuma, ja sen perässä kumppanin vaihtaminen on elämäntapa ja jota en itselleni halua. Mieluummin valitsin rakentaa jotain pysyvää.
Ihastuminen ei auttamatta tarkoita, että omasta suhteesta puuttuu jotenkin tai se suhde olisi huono. Ihastuminen on yksi luonnollisista tunteista.