Onko sinulla töissä sama taustakuva kuin kotona?
Mulla on kotona koneissa, kännykässä ja tabletissa sama taustakuva. Pitöiskö laittaa sama työkoneeseen, vai kannattaako pitää työelämä erillään vapaa-ajasta?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä saa pitää omia taustakuvia.
Miks ei!
Mulla on sama tietokonekin sekä töissä että kotona, joten on siis sama taustakuvakin.
On sama eli ei yhtään mitään kuvioita missään.
Ei ole. Työpaikan koneessa taustakuvana on sininen tausta firman logolla ja koneen tiedoilla sekä it-tuen yhteystiedoilla. Tämä tulee automaattisesti eikä sitä pysty itse muuttamaan.
eikö se ole ahdistavaa, että kaikissa on saman limaisen pennun kuva?
Mulla on kotikoneella alasti pyllistävä jättilollottimet omaava blondizirbula. Sellaisesta voisi tulla pahaa silmää toimiston lihavilta tanttaroilta, joten työkoneella on vain maisemakuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotikoneella alasti pyllistävä jättilollottimet omaava blondizirbula. Sellaisesta voisi tulla pahaa silmää toimiston lihavilta tanttaroilta, joten työkoneella on vain maisemakuva.
Asiameininki. Itse tosin laittaisin työkoneellekin, jos sitä ei ole erikseen kielletty eikä asiakkaat voi nähdä sitä. Tanttoja pitääkin vähän kiusata.
Joskus oli sama, nyt vaihdoin toisen työkoneeseen ja päivitin kotikoneen, jonka jäljiltä en ole jaksanut vaihtaa taustakuvaa.
Puhelimessa yksivärinen, muuten menee sekavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Työpaikan koneessa taustakuvana on sininen tausta firman logolla ja koneen tiedoilla sekä it-tuen yhteystiedoilla. Tämä tulee automaattisesti eikä sitä pysty itse muuttamaan.
Ollaankohan samassa yrityksessä töissä...
Entä jos tekee töitä kotikoneella?
Ei meillä saa pitää omia taustakuvia.