Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parasta syksyn ja talven tulossa on se

Vierailija
24.08.2017 |

Että ei tarvi enää leikata nurmikkoa kotona ja mökillä. Miten syksy ja talvi helpottaa elämääsi, vai vaikeuttaako ne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jees siihen asti, kunnes lumi ja loska tulee. 

Vierailija
2/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää paskaa,töissä kylmää ja märkää jatkuvasti,hämärä/pimeä masentaa ym.ym.

Lumia pitää työntää,puita kantaa lämmittää, ym. Paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta syksyssä on se, että ihmiset alkavat pukeutumaan pitkähihaisiin ja tatuoinnit peittyvät vaatteisiin!

Vierailija
4/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta syksyssä ja talvessa on kun saa pukeutua. Ihanat syystakit tai uudet talvisaapikkaat. Huivit, hatut ja neuleet. Ihana kirpeä keli kun lenkkeilet koiran kanssa jota ei kuumuus uuvuta. Joo, olen täysin syksy-talvi ihminen

Vierailija
5/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koko ajan hiki ja kuuma. Nimim. Raskaana

Vierailija
6/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joka päivä, ja joskus monta kertaa päivässä, tehtävät lumityöt sitten helpompaa kuin nurmikon leikkuu kerran viikossa? Vaikka lunta on vain pari kuukautta, niin lumitöitä saa talven aikana tehdä ainakin parikymmentä kertaa ja nurmikonleikkuusta ainakin minä olen selvinnyt alle kymmenellä kerralla kesässä.

Vierailija
7/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pukeutua peittävämpiin vaatteisiin. Ei ole niin alaston olo.

Vartalo ei näy niin selvästi.

Kehtaa mennä kauppaan, vaikka tukka olisi rasvainen ja takussa, kun voi laittaa pipon päähän.

Kehtaa mennä iltalenkille, kun on pimeää.

Vierailija
8/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joka päivä, ja joskus monta kertaa päivässä, tehtävät lumityöt sitten helpompaa kuin nurmikon leikkuu kerran viikossa? Vaikka lunta on vain pari kuukautta, niin lumitöitä saa talven aikana tehdä ainakin parikymmentä kertaa ja nurmikonleikkuusta ainakin minä olen selvinnyt alle kymmenellä kerralla kesässä.

Nykyään ei paljon tarvi lumia lykkiä. Kesällä menee viikottain 6h nurmikon leikkuuseen ja siihen kyttäykseen koska sen saa leikattua kun aina sataa. T:Ap

Vierailija
9/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pukeutua hienosti. Kroppa ei ole hieno mutta monet mun vaatteet on.

Vierailija
10/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetys nostaa hien pintaan sitten talvella. Onnea odotukseen:) T:Ap

Vierailija
11/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetys nostaa hien pintaan sitten talvella. Onnea odotukseen:) T:Ap

Ei kai se imetys mitään hiosta, vaan se että vauva on niin kuuma siinä sylissä. Kesävauva eikä tullut mieleenkään, että imetys olisi hiostanut.

Vierailija
12/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli syksyssä on että öisin on taas pimeää. Vettä on satanut koko "kesän" että siinä ei tule mitään muutosta. Ilma kylmenee entisestään ja kesä oli lievästikkin sanottuna kolea. Miksi sviddussa pohjoisen ihmisille ei ole kehittynyt kykyä nukkua talviunta?

Vierailija
13/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei paljon tarvi lumia lykkiä. Kesällä menee viikottain 6h nurmikon leikkuuseen ja siihen kyttäykseen koska sen saa leikattua kun aina sataa. T:Ap

Taitaa olla iso piha? Olen joskus tehnyt töitä missä leikattiin ihmisten nurmikoita ja niissä enimmillään meni kaksi tunti per piha. Se on kyllä tosi että tänä kesänä on satanut usein. Jos tuota nyt kesäksi voi sanoa?

Vierailija
14/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla iso piha? Olen joskus tehnyt töitä missä leikattiin ihmisten nurmikoita ja niissä enimmillään meni kaksi tunti per piha. Se on kyllä tosi että tänä kesänä on satanut usein. Jos tuota nyt kesäksi voi sanoa?

2 isoa tonttia ja mökillä on pakko pitää nurmikko matalana, että näkee käärmeet:( T:Ap

Vierailija
15/15 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 isoa tonttia ja mökillä on pakko pitää nurmikko matalana, että näkee käärmeet:( T:Ap

Okei että isot pihat. Ne käärmeet kyllä pelkää enemmän sua. Punkki on reilusti suurempi vaara. Delekoi se nurmikon leikkaus niin ei rasita muuta kuin lompakkoa.