Miksi hitossa olen aina kaikkien pikkutyttöjen idoli?
Outo juttu joo, mutta mua on alkanut jotenkin kyllästyttämään tosi paljon. Olen nuori nainen, ihan kivan näköinen, kauniiksi kehuttu, mutta en mikään Disneyprinsessa kuitenkaan. Suvussa on paljon tyttölapsia iältään 4-12 ja kaikki ovat aina jotenkin ihan hulluna muhun. En ota lapsiin itse mitenkään kontaktia, koska en muiden lapsista niin kauheasti välitä, enkä hakeudu heidän seuraansa, mutta kaikki tytöt koko ajan kiehnäävät päälläni. Poikalapsista en ole tätä ollenkaan huomannut. Olen myös opetusalalla, sielläkin tyttöoppilaat tulevat halailemaan vasten tahtoani ja hännystelevät perässä. Koen nämä tilanteet aina todella vaivaannuttaviksi, vaikka vissiin pitäisi olla imarreltu. Tykkään todella paljon veljenpojastani, mutta hän käyttäytyy normaalisti, eikä ikinä läähätä päälläni, vaikka lapsi onkin.
Osaako joku analysoida, mistä tämä mahdollisesti johtuu tai onko muilla samoja kokemuksia? Jotenkin ärsyttävää ja kuluttavaa tuollainen.
Kommentit (9)
Olet varmaan sopivan nuori idoliksi, ja todennäköisesti perusasiallisen näköinen. Ehkä puhut heillekin asiallisesti, jolloin kokevat että olet kaveri.
Mä olen nuorena, erityisesti siinä n.17-20 vuotiaana kokenut vähän samaa. Olen aina ollut selvästi nuorempi kuin noiden tyttöjen äidit, kun tota on tapahtunut. Enkä itsekään ole mikään upea kaunotar, tavallinen naisellinen nainen (tai nuorempana tyttö). Joissain harrastustapahtumissa vieraat tyttölapset tulivat jopa syliin istumaan ja halailemaan, mutta muuten se ei vieraiden lasten taholta ole ollut noin fyysistä kuin kuvailit. En osaa sanoa mistä tuo johtuu, itse pidin sitä jotenkin aika normaalina. Miehen puolen sukulaistytöt ovat myös hullaantuneet, kun ovat tavanneet mut ekan kerran. Heille toki annoin huomiota eri tavalla kuin joillekin viraille lapsille, joiden kanssa on käynyt samoin.
Tämä muistuttaa erittäin paljon yhtä toista keskustelua, johon törmäsin ehkä eilen tai toissapäivänä? Onko se poistettu tai kadotitko sen, koska teit (oletettavasti) uuden?
Joo tuo on minun aloitukseni, mutta koska ei tullut vastauksia, tein uuden. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vastauksia? Minä vastasin sinulle (olen vastaaja 4) mutta etpä sinä viitsinyt vastata minun tai parin muunkaan viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vastauksia? Minä vastasin sinulle (olen vastaaja 4) mutta etpä sinä viitsinyt vastata minun tai parin muunkaan viesteihin.
Vastaaja 4 siis siinä edellisessä ketjussa.
Mulla oli nuorena samaa. Ihan perus perunanenä olen, en kaunis, mutta en nättikään. Kun vähän tuli ikää, tajusin itse, miksi. Minä en lässyttänyt heille, vaan puhuin samalla tavalla kuin muillekin. Todennäköisesti tämä tapa on ollut jonkilaista luottamusta herättävä. Minulle sanotaan yhä, että olen hyvä lasten kanssa, vaikka en erityisemmin ole mikään "lapsifani", tosin en toki inhoakaan lapsia.
Uppailen tätä