Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin keskustatunnelin hinta olisi noin 600 miljoonaa euroa, kannata tätä hanketta lämpimästi.

Vierailija
24.08.2017 |

51% omistuksesta kaupungille ja 49% sijoittajille. Näin saataisiin kulut pysymään kurissa. Tunnelissa liikkuminen maksullista, niin he jotka sitä haluavat käyttää voisivat sen rahoittaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Vierailija
4/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Juu... Ei

Vierailija
5/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Juu... Ei

No sopiiko, että se rakennetaan yksityisellä rahalla 100% ja näin ollen kaikki voitotkin valuu sijoittajille?

Vierailija
6/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Juu... Ei

No sopiiko, että se rakennetaan yksityisellä rahalla 100% ja näin ollen kaikki voitotkin valuu sijoittajille?

Parempi ettei rakenneta ollenkaan. Mä olen niin köyhä että haluan pitää rahani itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkaarisopimusta kehiin niin kulut pysyvät aisoissa ja valmistuu ajoissa.

Vierailija
8/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustatunneli ja Kehä II:n jatko ei toteudu, koska onhan aivan selvää, että Suomen kärkihankkeita ovat Hailuodon silta, Jongunjoen moottoritie sekä Lipasvaaran sorateiden lujittaminen ja päällystäminen siten, että niillä voi ajaa ainakin 200 tonnisilla rekoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Juu... Ei

No sopiiko, että se rakennetaan yksityisellä rahalla 100% ja näin ollen kaikki voitotkin valuu sijoittajille?

Parempi ettei rakenneta ollenkaan. Mä olen niin köyhä että haluan pitää rahani itselläni.

Sä haluat pitää siis rahasi? No eihän sun siihen tarvitse sijoittaa. :D

Vierailija
10/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustatunneli ja Kehä II:n jatko ei toteudu, koska onhan aivan selvää, että Suomen kärkihankkeita ovat Hailuodon silta, Jongunjoen moottoritie sekä Lipasvaaran sorateiden lujittaminen ja päällystäminen siten, että niillä voi ajaa ainakin 200 tonnisilla rekoilla.

:D aika kepulaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava tilaisuus poliitikkojen kaverifirmoille lypsää julkista rahaa pohjattomasta veronmaksajan pussista. Lopullinen hintalappuhan on tavan mukaan kolminkertainen.

Sijoittajathan sen maksaisi tuossa tapauksessa missä 49% myydään yksityisille markkinoille, joten ei varmasti siinä tapauksessa onnistuisi huijaus.

Juu... Ei

No sopiiko, että se rakennetaan yksityisellä rahalla 100% ja näin ollen kaikki voitotkin valuu sijoittajille?

Parempi ettei rakenneta ollenkaan. Mä olen niin köyhä että haluan pitää rahani itselläni.

Sä haluat pitää siis rahasi? No eihän sun siihen tarvitse sijoittaa. :D

Kankkulan kaivo sijaitsee siinä persposkien välissä. Sinne sopii rahat työntää jos varmaa sijoitusta haluaa.

Vierailija
12/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luovuttaisiin Suomen keinotekoisesta kaksikielisyydestä, tunnelin hinta olisi säästetty noin puolessa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi vihreät vastustaa tätä. Sittenhän saataisiin kävelykatuja keskustaan, kun autot kulkeen tunnelissa.

Vierailija
14/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo paljon järkevämpi kuin länsimetro, joka ei oikeastaan ole hyödyksi kellekään, koska länsiväylän bussiliikenne toimii oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi vihreät vastustaa tätä. Sittenhän saataisiin kävelykatuja keskustaan, kun autot kulkeen tunnelissa.

Nimenomaan ne pöljät kaupunkibulevardit eivät ruuhkautuisi, mutta Vihreät eivät tee näitä päätöksiä järjellä. Tunnelin vastustaminen on ideologinen kysymys, koska haluavat kaikki julkisen liikenteen piiriin.

Vierailija
16/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea

Vierailija
17/17 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustatunneli ja Kehä II:n jatko ei toteudu, koska onhan aivan selvää, että Suomen kärkihankkeita ovat Hailuodon silta, Jongunjoen moottoritie sekä Lipasvaaran sorateiden lujittaminen ja päällystäminen siten, että niillä voi ajaa ainakin 200 tonnisilla rekoilla.

Omituinen viesti kun juuri päätettiin valtion lähivuosina tukemista infrahankkeista ja yksikään ei ollut pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Eikä keskustatunnelia mihinkään tarvita. Kokoomuslaiset päristelkööt kehillä, autottoman keskustankin saa aikaiseksi yksinkertaisesti kieltämällä läpiajon (eli muun kuin huolto/tavara-ajon ja asukasliikenteen), ei siihen mitään tunnelia tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän