Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon lentopelosta? Lentoemot ym. nyt linjoille!!

Vierailija
24.08.2017 |

Tykkään matkustaa, mutta vihaan lentämistä ylikaiken! Joskus jopa lyhyetkin lennot tuntuvat tuskalta, kun liian vilkas mielikuvitukseni keksii vaikka ja mitä. Pitkillä lennoilla koitan vaan turruttaa itseni jotenkin ajattelemaan etten ole koneessa. Erityisesti vihaan nousuja. Olen lentänyt jo lukuisia kertoja eikä pelko mene pois vaikka takana on kymmeniä ja kymmeniä eri mittaisia lentoja.

Lohduttakaa jotenkin lentopelkoista ja kertokaa jotain tietoja lentämisestä, joka lievittää pelkoani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousut eivät ole lennon vaarallisin vaihe vaan laskut.

Vierailija
2/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilu on huomattavasti vaarallisempaa kuin lentäminen. Lentäessä kannattaa pitää vyö kiinni ilmakuoppien varalta niin säästyy vammoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousut on parhaita. Ihana tunne, kun kone nousee ja mennään.En mä osaa sanoa, mitä lennolla pitäis pelätä. Nousun jälkeen, kun jossain vaiheessa tuntuu, että moottorit sammuu, kun tulee hiljaista, niin ollaan sen verran ylhäällä, ettei tehoja tarvita enää niin paljon.

Vierailija
4/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että laskut ovat vaarallisempia kuin nousut. Miksi näin?

Tuo moottoreiden hiljeneminen on aina ollut jotenkin jännittävää, vaikka olenkin järjellä koittanut selittää itselleni juuri tuota, että tehoja ei tarvita enää niin paljon jne. 

Vyö minulla on aina kiinni juurikin ilmakuoppien takia. Vessaankin minua jännittää mennä, jos sattuukin tulemaan kunnon kuoppa juuri kun olen vessassa. Ilmakuopat ovat muutenkin todella ahdistavia. Jotenkin pelkään aina, että nyt se kone tippuu kun kunnolla tulee kuoppia matkaan. Mutta ilmeisesti se ei mene ihan niin?

AP

Vierailija
5/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin siirryt boardingiin otat 2 x 4 cl alkoholia huikalla lentokentän baarissa. Ittellä toimii 100%

Vierailija
6/6 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi