Olen rakastunut kaverini äitiin
Olen 20 ja kaverini äiti on 42. Valitettavasti tämä äiti on vieläpä naimisissa. Life sucks.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Oidipusta. Sattuu vaan olemaan niin että omanikäiset ovat yleensä varsin lapsellisia ja kyseinen nainen taas on ihannenaiseni pähkinänkuoressa.
Ja varakas ja tyylikäs ja nuorekas. - Äitiä olet etsimässä. Kykenisi elättämäänkin sinut. Ota myös huomioon, että jos onnistuisit sotkemaan kaverisi vanhemppien systeemit, menettäisit myös kaverin. Jospa nyt vain tyytyisit haaveilemaan sen aikaa, kun vastaan tulee jotain muuta kiinnostavaa.
Vaikka av-mammat ovat harvemmin varakkaita, tyylikkäitä tai nuorekkaita niin 42-vuotiaista löytyy kyllä kuumia pakkauksia jotka eivät tönötä kotonaan vauvapalstalla valittamassa. Ehkä ap:n tuntema nainen ei ole av-mamma vaan oikea nainen.
...oikea nainen, joka on naimisissa ja rakastuneen nuorukaisen kaverin äiti. En rohkaisisi 20-vuotiasta iskemään juuri tätä oikeata naista mistään syystä.
Aivan ihana <3 olen ylänuolettanut jokaista rohkaisua, mutta totta on, että olet mies. Seksuaaliset halut sekoittavat teillä järjen, kunnes saatte tarpeenne tyydytettyä. Vanhempi nainen tietää sen, eikä laskisi sinun varaan mitään tuossa tilanteessa.
Runkkaile paljon ja ota välimatkaa kunnes rakastut oman ikäiseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä kuva peniksestä hänelle. Saattaa innostua.
Olen nainen
Sinä voit olla nainen mutta minä en ole.
Ap
Mitäs se tähän kuuluu mikä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Haluat naida samaa tussua, mistä kaverisi on punnerrettu pihalle. Dude, olet pervo.
Eli ap olisi napalanko kaverinsa kanssa.
Vaikka av-mammat ovat harvemmin varakkaita, tyylikkäitä tai nuorekkaita niin 42-vuotiaista löytyy kyllä kuumia pakkauksia jotka eivät tönötä kotonaan vauvapalstalla valittamassa. Ehkä ap:n tuntema nainen ei ole av-mamma vaan oikea nainen.