Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut kaverini äitiin

Vierailija
24.08.2017 |

Olen 20 ja kaverini äiti on 42. Valitettavasti tämä äiti on vieläpä naimisissa. Life sucks.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Oidipusta. Sattuu vaan olemaan niin että omanikäiset ovat yleensä varsin lapsellisia ja kyseinen nainen taas on ihannenaiseni pähkinänkuoressa.

Ja varakas ja tyylikäs ja nuorekas. - Äitiä olet etsimässä. Kykenisi elättämäänkin sinut. Ota myös huomioon, että jos onnistuisit sotkemaan kaverisi vanhemppien systeemit, menettäisit myös kaverin. Jospa nyt vain tyytyisit haaveilemaan sen aikaa, kun vastaan tulee jotain muuta kiinnostavaa.

Vaikka av-mammat ovat harvemmin varakkaita, tyylikkäitä tai nuorekkaita niin 42-vuotiaista löytyy kyllä kuumia pakkauksia jotka eivät tönötä kotonaan vauvapalstalla valittamassa. Ehkä ap:n tuntema nainen ei ole av-mamma vaan oikea nainen.

Vierailija
22/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Oidipusta. Sattuu vaan olemaan niin että omanikäiset ovat yleensä varsin lapsellisia ja kyseinen nainen taas on ihannenaiseni pähkinänkuoressa.

Ja varakas ja tyylikäs ja nuorekas. - Äitiä olet etsimässä. Kykenisi elättämäänkin sinut. Ota myös huomioon, että jos onnistuisit sotkemaan kaverisi vanhemppien systeemit, menettäisit myös kaverin. Jospa nyt vain tyytyisit haaveilemaan sen aikaa, kun vastaan tulee jotain muuta kiinnostavaa.

Vaikka av-mammat ovat harvemmin varakkaita, tyylikkäitä tai nuorekkaita niin 42-vuotiaista löytyy kyllä kuumia pakkauksia jotka eivät tönötä kotonaan vauvapalstalla valittamassa. Ehkä ap:n tuntema nainen ei ole av-mamma vaan oikea nainen.

...oikea nainen, joka  on naimisissa ja rakastuneen nuorukaisen kaverin äiti. En rohkaisisi 20-vuotiasta iskemään juuri tätä oikeata naista mistään syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shitbreak?

Vierailija
24/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana <3 olen ylänuolettanut jokaista rohkaisua, mutta totta on, että olet mies. Seksuaaliset halut sekoittavat teillä järjen, kunnes saatte tarpeenne tyydytettyä. Vanhempi nainen tietää sen, eikä laskisi sinun varaan mitään tuossa tilanteessa.

Runkkaile paljon ja ota välimatkaa kunnes rakastut oman ikäiseesi.

Vierailija
25/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kuva peniksestä hänelle. Saattaa innostua.

Olen nainen

Sinä voit olla nainen mutta minä en ole.

Ap

Mitäs se tähän kuuluu mikä sinä olet.

Vierailija
26/27 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat naida samaa tussua, mistä kaverisi on punnerrettu pihalle. Dude, olet pervo.

Eli ap olisi napalanko kaverinsa kanssa.

Vierailija
27/27 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän