Naapuriinne muuttaa nuori ranskalainen sinkkunainen ja miehesi tervehtii häntä aina poskisuudelmalla. Olisitko mustis?
Kommentit (15)
Miksi minä en tervehdi häntä poskisuudelmin?
Olisin hämmästynyt, jos vaitelias suomalainen mies selvin päin edes tervehtisi naapureita. Poskisuudelma ylittää mielikuvitukseni kyvyt.
Totta vitussa olisin. Mun miehen ei tarvi pussailla ketään muuta kun mua.
Tiedät kai, aloittaja, ettei poskisuudelmassa oikeasti suudella poskea? En taida tietää ainuttakaan suomalaista miestä, joka harrastaisi poskisuuteloita.
Ei haittaa jos minäkin saan tervehtiä häntä sekä hänen mahdollisia miespuolisia tuttavuuksiaan samalla tavalla 😀
Asun maassa, jossa poskisuukoilla tervehditaan kavereita. Tosin se ei ole oikea suudelma, huulet eivat kosketa ihoa. Ensin oikealle ja sitten vasemmalle "korvalle".
No mieheni kotimaassa tuttuja tervehditään usein poskisuudelmin, mutta jos hän alkaisi tervehtiä noin jotain tuntematonta uutta naapuria täällä Suomessa, niin olisin hämmentynyt ja mustasukkainen. On eri asia tervehtiä noin naispuolisia ystäviä ja kavereiden puolisoja, kuin jotain randomia naapuria, ja vieläpä maassa, jossa sellainen ei ole tapana. Ei mieskään katselisi hyvällä sitä, että itse tervehtisin tuntemattomia miehiä poskisuudelmin.
En ymmärrä noita poskisuukkoja. Miksi "moi" tai kättely ei riitä?
En.
Ranskalaiset naiset ovat karvaisia ja mieheni ei tykkää karvaisista naisista.
Täytyy myöntää, etten tainnut tervehtiä ketään poskisuudelmin kun asuin Suomessa, mutta nykyisessä kotimaassani kyllä, jopa suomalaisia naisia täällä. Nykyään se tuntuu aivan luonnolliselta eikä vaimo ole kade lainkaan. Huvittavaa kyllä, osa näistä naisista on muuttanut takaisin Suomeen ja kesälomilla nähdessäni heidät Suomessa samat poskisuudelmat jatkuvat. Mutta tuskin koskaan naiselle jonka olen tuntenut ainoastaan Suomessa. Kulttuurieroja. :)
Hahah, kiitos nauruista. Vaatii niin paljon mielikuvitusta että ei mahdu mustasukkaisuutta mukaan. Olisi hauska nähdä miehen ilme kun joku alkaisi kotipihalla käydä poskipusuttelemaan.
Tervehdin aina naisia suudelmin jos mahdollista.
Tietenkin olisin mustasukkainem, ellei miehellä ole normaalisti tapana tervehtiä kaikkia naapureita sillä tavalla.
Nossto