Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin epäonnistunut naisena

Vierailija
23.08.2017 |

Miksi tällaisia epäkelpoja sekasikiöitä edes syntyy maailmaan kärsimään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla?

Niin minäkin. Toisaalta en nyt tiedä onko se "epäonnistumista", koska kyse ei oikeastaan omasta mielestäni ole niinkään omissa teoissani, vaan siinä millaiseksi naiseksi (tai miksi lie puolinaisepäsikiöksi) olenkaan joutunut ikäväkseni syntymään.

Monet miehetkin ovat minua naisellisempia...

Vierailija
2/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun olisi pitänyt olla mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mutta hyväksyin sen. Muuhun se ei vaikuta negatiivisesti kuin parisuhteisiin. Tai siis niitä ei ole.

Vierailija
4/10 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikin tavoin vastakohta sille millaisen naisen oletetaan ulkoisesti olevan, synnytykset menivät pieleen, eikä imetyskään ole ikinä onnistunut. Mitäpä tämmöisellä naisella mitään tekee.

Vierailija
5/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi mennyt, eikä tilanteeni ole muuttunut.

Vierailija
6/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikin tavoin vastakohta sille millaisen naisen oletetaan ulkoisesti olevan, synnytykset menivät pieleen, eikä imetyskään ole ikinä onnistunut. Mitäpä tämmöisellä naisella mitään tekee.

Jaahas. Naiseuden tunnusmerkki on kyky synnyttää jälkeläisiä. Viestistäsi päätellen olet tehnyt sen. Et siis voi sanoa olevasi naisena epäonnistunut, kun olet synnyttänyt lapsen.

Vierailija
7/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei kenenkään tarvitse olla minkäänlainen. Olen minäkin alle 160 cm steriili ja impotentti, mutten ole "epäonnistunut miehenä" - ihminen kun saa olla millainen vaan.

Vierailija
8/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei ole mikään pakko synnyttää lapsia ollakseen nainen eikä ole mitään naiseuden tunnusmerkkiä.

Vierailija
9/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei ole mikään pakko synnyttää lapsia ollakseen nainen eikä ole mitään naiseuden tunnusmerkkiä.

Kai nyt sentään jotain naiseuden tunnusmerkkeijä on, miten muuten sukupuolet erottuisivat toisistaan? On käsittääkseni olemassa myös erilaisia sukupuoleen kohdistuvia odotuksia. Niissä kaikissa minä olen epäonnistunut.

Vierailija
10/10 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei kenenkään tarvitse olla minkäänlainen. Olen minäkin alle 160 cm steriili ja impotentti, mutten ole "epäonnistunut miehenä" - ihminen kun saa olla millainen vaan.

Ihmisenä oleminen on mielestäni hiukan eri juttu kuin naisena oleminen. Totta kai jokainen saa olla sellainen kuin on, mutta minä en h a l u a olla tällainen epäkelpo yksilö. Siis mitä tulee naisena olemiseen. Ihmsiksi osaan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme