Joko olette liittyneet sukkien ja terrorismin vastaiseen kansanliikkeeseen?
3000 uutta jäsentä vuorokaudessa. Tolkun ihmiset ovat enemmistö Suomessa. Emme ole sukisteja vaan asustekriittisiä. Kaapit kiinni, sukat ulos!
Kommentit (60)
Kuulin, että terroristilla oli sukat jalassa, kun teki iskun. Nyt epäilen, että juuri sukat sai hänet ryhtymään terrorismiin, en pidä enää itse sukkia ja epäilen jokaista jolla on sukat jalassa. Pelottaa.
Suomi ei voi olla koko maailman ilmaispesula eikä taikaseinästä tule ilmaista Omoa vaikka vihersukkaisto niin luuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että terroristilla oli sukat jalassa, kun teki iskun. Nyt epäilen, että juuri sukat sai hänet ryhtymään terrorismiin, en pidä enää itse sukkia ja epäilen jokaista jolla on sukat jalassa. Pelottaa.
Kaikki sukat eivät ole terroristeja, mutta kaikilla terroristeilla on sukat.
Tennissukat ovat saatanasta
t. Lenita A.
Ei maininnut Niinistö sukkia puheessaan. Taisi olla Salella sukat jalassa hehheh
Olen tutustunut vaikuttavaan propagandaanne.
Mikä on kantanne pörrösukista, männävuosien hittijoululahjasta?
Onko sukkatehtaan alasajo ollut se, mitä haette toiminnallanne yhteisönä?
Kuinka estetään viikonpäiväsukkien myynnin leviäminen?
Liityin! Mainio on. Mulla on niin hienoja sukkia et soluttauduin vaan esitteleen niitä.
Vastustan sukkia. Haluan että kesä jatkuu ikuisesti ja voin kulkea huolettomana ilman sukkia.
Itse olen sukka-kriittinen ihminen, en ymmärrä miksi minua paheksutaan kun kirjoitan nettiin että sukat poi sumesta! Tämä on vakava asia, muut ei vain tajua, miten sukat vaarantavat kaikkien turvallisuuden. Aina kun joku ihminen on tehnyt jotain pahaa jollekkin, on hällä ollut sukat jalassa. Se ei ole sattumaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut vaikuttavaan propagandaanne.
Mikä on kantanne pörrösukista, männävuosien hittijoululahjasta?
Onko sukkatehtaan alasajo ollut se, mitä haette toiminnallanne yhteisönä?
Kuinka estetään viikonpäiväsukkien myynnin leviäminen?
Pehmoisia ja ihania sukkia ei ole. Yrittävät vain piiloutua ylimääräisten karvojensa sekaan.
Taidatte olla vain mustasukkaisia
Sukat vie meidän naiset. Pelkään kulkea yöllä pimeässä, kun pelottaa jos yhtäkkiä asvaltilla makaakin sukka vaanimassa :( Mitä teen? Tehoaako pippurisumute sukkiin?
Onneksi terrierini repivät ja raatelevat kaikki sukat päreiksi. Meillä ei säily sukat ehjinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin! Mainio on. Mulla on niin hienoja sukkia et soluttauduin vaan esitteleen niitä.
Taidat oll semmoinen laittomien ja paperittomien sukkien piillottelia.
Risukko puuttuu vielä toiminataasi.
Entä villasukat? Ovatko kaikki lampaat terroristeja?
Vierailija kirjoitti:
Entä villasukat? Ovatko kaikki lampaat terroristeja?
Myös maltilliset villasukat ovat riski, kokoontuvathan ne säännöllisesti samassa sukkakorissa radikalisoituneiden sukkien kanssa ja saavat niiltä ties mitä ajatuksia. Jotkut villasukat vieläpä piilottelevat parittomia sukkia viranomasilta eli parittomat sukat poistavilta tahoilta.
Kerrotaan, että myös kirkko piilottelee sukkia.
Ei naurata, älyvapaata huumoria mutta mitä odottaisit su...
Mutta entäs sukkaHOUSUT? Media yrittää ujuttaa ne normaalin suomalaisen elämään, kaikenmaailman niksejä muka. KYLLÄ EI SUOMALAINEN SUKKIA TAI SUKKAHOUSUJA KÄYTÄ!
Itse olen sitä mieltä, että yhden reikäisen sukan ei pidä antaa pilata loppujen sukkien mainetta. Olen kuitenkin sukkien kriittisen tarkastelun kannalla; materiaalilla, käyttötarkoituksella ja värillä on väliä.