En tajua miten mieheni jaksaa olla kimpussani koko ajan vaikka näytän kamalalta.
Suhteen alussa laittauduin ja meikkasin melkein päivittäin. Lisäksi oli geelikynnet ja tukassa pidennykset. Aina oli myös tiukat vaatteet jne..
Nyt yhdessä oltu 4v ja en edes muista milloin olisin viimeksi meikannut, hiuslisäkkeitä ei enää ole ja kynnetkin omat ja pidän ne lyhyenä.. vaatetuskin on nykyään lähinnä kollarit ja huppari..
Ennen nukuin aina seksikkäässä asussa ja nykyään käytäb yöllä miehen isoa t-paitaa.. ennen käytin aina stringejä ja nyt kaappini on vallanneet ties minkä väriset mummomaiset pikkarit.. ja silti mies haluaa minua vaikka olen kuin zombi.. jos itse olisin mies niin en haluaisi näköistäni naista.
Kommentit (39)
Miehen miestä olen ollut kauneimmillani kun olin raskaana, omasta mielestäni muistutin valittavaa rantautunutta valasta.
Seksikkäin olen aamulla ennen kuin herään. Välillä kuolaan unissani, hiukset aina takussa yön jälkeen.
Rakkaus näyttää sen toisen ihmisen eri tavalla.
En ymmärrä miestäsi. Itse ainakin haluaisin, että nainen olisi edelleen huoliteltu. Usein menee kuitenkin niin, että suhteen edetessä nainen on huoliteltuna töissä, tyttöjen illoissa jne, mutta miehen kanssa ollaan sitten luonnollisen räjähtäneessä tilassa. Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miestäsi. Itse ainakin haluaisin, että nainen olisi edelleen huoliteltu. Usein menee kuitenkin niin, että suhteen edetessä nainen on huoliteltuna töissä, tyttöjen illoissa jne, mutta miehen kanssa ollaan sitten luonnollisen räjähtäneessä tilassa. Ei kiva.
Minun mieheni ei enää laittaudu kotona vaan kulkee verkkareissa. Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä laittamaan farkut ja kauluspaita, jos se miellyttää sinua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jotkut naiset vielä nauttivat muualla saamastaan huomiosta ja kehuista, ja ihmettelevät kun kotona ei mies enää kehu eikä huomioi. Niinpä, ne muut näkevät vain naisen parhaimmat puolet.
Ahahhaha, sulla on samanlainen mies kun mulla. Ollaan oltu yhdessä 20v ja painan 150 kiloa.
Viimeks tänä aamuna halaili alastonta minua ja puhu miten kiva olis tökkästä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä voit pyytää naistasi laittautumaan. Noin nyt kaikilla on taas kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voinkin, ja jos se jää toteutumatta säännöllisesti, niin se suhde on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
=Vierailija]En ymmärrä miestäsi. Itse ainakin haluaisin, että nainen olisi edelleen huoliteltu. Usein menee kuitenkin niin, että suhteen edetessä nainen on huoliteltuna töissä, tyttöjen illoissa jne, mutta miehen kanssa ollaan sitten luonnollisen räjähtäneessä tilassa. Ei kiva.Minun mieheni ei enää laittaudu kotona vaan kulkee verkkareissa. Ei kiva.
Niin voinkin, ja jos se jää toteutumatta säännöllisesti, niin se suhde on sitten siinä.
Kannataa heti alussa kertoa että ainut syy miksi olette ydessä on naisen ulkonäkö ja sen pitää pysyä samana niin vältät sitten tuon tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
=Vierailija]En ymmärrä miestäsi. Itse ainakin haluaisin, että nainen olisi edelleen huoliteltu. Usein menee kuitenkin niin, että suhteen edetessä nainen on huoliteltuna töissä, tyttöjen illoissa jne, mutta miehen kanssa ollaan sitten luonnollisen räjähtäneessä tilassa. Ei kiva.Minun mieheni ei enää laittaudu kotona vaan kulkee verkkareissa. Ei kiva.
Kannataa heti alussa kertoa että ainut syy miksi olette ydessä on naisen ulkonäkö ja sen pitää pysyä samana niin vältät sitten tuon tilanteen.
Ei ainut syy, mutta yksi syy.
Jotkut tekevät nykyään avioituessaan jopa sopimuksen, ettei saa lihota tiettyä kilomäärää enempää.
Samaa ihmettelen itsekin. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta. Kolme raskautta on tehnyt tehtävänsä enkä todellakaan ole mikään katseenvangitsija muutenkaan. Silti edelleen en pysty vaihtamaan oikein vaatteita samassa huoneessa ilman, että mies on heti koskemassa, ihailemassa ja kehumassa. En ymmärrä, miten toisesta ihmisestä jaksaa viehättyä vuodesta toiseen. Painokin on jonkin verran heilunut vuosien varrella. Toisaalta on ihanaa, että mies selvästi osoittaa kiinnostuksen ja ihailunsa, mutta onhan se pidemmän päälle raskastakin, kun heti on koskemassa ja silittämässä.
Meillä taitaa kyseessä ola ihan erot persoonallisuuksissa. Ryhtyessään mies todella omistautuu asialle ja on pitkäjänteinen sekä kestää tylsyyttä minua paremmin. Hän on myös maanläheinen, järkevä ja sellainen ääripäiden ihminen. Minä taas kyllästyn helposti ja ehkä en ole niin jalat maassa tyyppi, mitä mieheni on. Mies on ilmeisesti päättänyt, että olen hänen elämänsä nainen ja omistautunut asialle.
No ehkä miehesi rakastaa sinua?
Minäkin olen ihan erilainen nyt 48v. kun silloin nuorena, hoikkana ja nättinä 2kymppisenä. Ja se on ok ja normaalia. Itse tykkään itsestäni ja mieheni rakastaa minua omana itsenäni. Eihän mieskään ole enää samanlainen kuin 2kymppisenä ja minä rakastan ja haluan häntä yhä...oikeastaan hän on ihanan miehekäs nykyään eikä mikään poikanen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä usein syytetään pinnallisiksi, mutta minusta tuntuu, että naiset ne oikeasti niitä pinnallisia ovat.
Naiset ovat keskimäärin varsin itsekriittisiä, mikä ei tarkoita että välttämättä pinnallisesti arvostelisi muita.
Olen pinnallinen itseni suhteen, muut saavat olla miten haluavat.
Naisilla on itsetunto-ongelmia, se ei ole itsekriittisyyttä.
Se rakastaa sua. Sulla on hyvä römpsä. Se tykkää sun tuoksuista. Teillä on kivaa. Luultavasti olet viehättävämpi ilman keinotekoisia lisukkeita. Eipä ole miehelläkään sitten paineita laittautua, niin on rennompaa.
Ehkä hiukan tsemppaat jos menette juhliin tms.?
Lopeta hygieniasta huolehtiminen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ilmeisesti päättänyt, että olen hänen elämänsä nainen ja omistautunut asialle.
Voi helvetti mikä äijä. Jätä se sika heti. Saat varmasti jännemmän miehen hetkessä. Ei tuollaista tylsyyttä kukaan kestä.
naisella seksikkäintä on just noi kollarit ja huppari ;) tukka ponnarilla