Ostaisitko tällaisen laukun? Mitä maksaisit? Kyseessä siis käsityönä valmistettu tuote.
Siis jos tykkäät vintagesta, shabbystä, boheemista tyylistä, haluaisitko tämänkaltaisen laukun?
Kuvat eivät ole omiani, vaan netistä. Mutta rakastan ommella tuon tyyppisiä laukkuja ja tässä kun niihin olen hukkumassa, mietin että mahtaisiko noita joku haluta jopa ostaa? Ompelen siistiä ja laadukasta jälkeä, joten laatu on kohdillaan.
Kommentit (27)
Onhan nuo aika hienoja. Itte en tuosta tyylistä piittaa mutta kyllä voisin kuvitella että hyvinki joku ihastuis ja ostais. Varsinki jotku tädit keillä on rahaa käyttää ni vois varmaan maksaa hyvinki 50-200 e käsityönä tehdystä laukusta. Riippuu varmaan siitä kuinka hyvin ja laadukkaan näkösesti osaa hoitaa sen myymisen.. myyntikuvat hyvässä valossa järkkärillä ja hyvän näköisen mallin päällä.. Myynti-ilmotuksee ei tuommosta "haluaiskohan joku ostaa, mä oon vähä täs ommellu.." vaan sellanen tunnelma ja fiilis pitää tulla rivienvälistä (nimeomaan rivienvälistä ettei vaikuta tuputukselta) että oot laadukas taiteilija ja nyt hyvä yleisö saatte harvinaislaatusen tilaisuuden ostaa näitä rakkaudella valmistettuja käsilaukkuja. Ja et tunnusta että oot vaa huviksee tehtaillu, se saa ne kuulostamaa halvalta ja siltä että makaako ne sulla jossai kaapin perällä, ei semmosista tee mieli maksaa.
Mutta joo, aivan hyvä idea mummielestä! :)
Jotain 5e vois maksaa, mut ei sen enempää. Käyttäisin mainosten säilömiseen, koska ei tuota ulkona kehtais käyttää.
Sirkka-mummolle voisin ostaa joululahjaksi hintaan 30€.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo aika hienoja. Itte en tuosta tyylistä piittaa mutta kyllä voisin kuvitella että hyvinki joku ihastuis ja ostais. Varsinki jotku tädit keillä on rahaa käyttää ni vois varmaan maksaa hyvinki 50-200 e käsityönä tehdystä laukusta. Riippuu varmaan siitä kuinka hyvin ja laadukkaan näkösesti osaa hoitaa sen myymisen.. myyntikuvat hyvässä valossa järkkärillä ja hyvän näköisen mallin päällä.. Myynti-ilmotuksee ei tuommosta "haluaiskohan joku ostaa, mä oon vähä täs ommellu.." vaan sellanen tunnelma ja fiilis pitää tulla rivienvälistä (nimeomaan rivienvälistä ettei vaikuta tuputukselta) että oot laadukas taiteilija ja nyt hyvä yleisö saatte harvinaislaatusen tilaisuuden ostaa näitä rakkaudella valmistettuja käsilaukkuja. Ja et tunnusta että oot vaa huviksee tehtaillu, se saa ne kuulostamaa halvalta ja siltä että makaako ne sulla jossai kaapin perällä, ei semmosista tee mieli maksaa.
Mutta joo, aivan hyvä idea mummielestä! :)
200€ Tuollaisesta kangaslaukusta? Huhhuh. Mulle toi 50€ olisi ihan maksimi. Ja sekin sitten, jos laukun sisukset on kunnossa, taskuja jne.
Aika rönttösen näköisiä ja se että on tehty itse paistaa kilsan päähän, valitettavasti :( eli en maksaisi rajaa kyseisitä laukuista.
Mä en kyllä ostaisi, ei ole tippaakaan mun tyyliä.
Jos ostaisin lahjaksi jollekin kenelle voisi sopia, niin 20-30e maksaisin.
Voisin kuvitella tuon laukun Tuksulle...
Nuo laukkujen ideat ovat ihan hyviä, mutta vaativat hienosäätöä vielä.
On tuotekehittelyn aika! :)
Itse oheltaisin olkanauhoja, vähemmän rimpsuja, siroutta, hienovaraisuutta.
Kysy neuvoa joltakin ammatti-ihmiseltä, esim. koulutetulta vaatesuunnittelijalta, miten saada tuotteet vähemmän itse tehdyn näköisiksi.
Onnea valitsemallasi polulla!
Mä olen kyllä nähnyt tuontapaisia myynnissä, ideana samalla kierrätys.
Ite en ole noin romanttinen, mutta taas tykkäisin enemmän blingistä ja gootista.
Varmaan 30 euroa, hienosti kuvattuna.
Tuollaisia "kosmetiikkapussukoita" olen nähnyt myynnissä (ja ostanutkin, ihania) ovat siis pienempiä kuin laukku ja maksavat 29-38€ eli 30€ käsilaukusta on kyllä aika vähän. Käsityö maksaa, ennemmin minä siitä maksan kuin tehdastuotteesta.
Pussukat ovat toki laadukkaasti tehtyjä ja niissä on sisävuori kauniista kankaasta, osassa taskujakin sisällä.
Miksi käsintehty ei saisi näyttää käsityöltä varsinkaan hyvin tehtynä?
Eli siis ostaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella tuon laukun Tuksulle...
Minä en. Eihän hänen tyyli ole vanhanaikaisen naisellisen boheemisen romanttinen.
Jos sinulle on niitä useita niin mene joillekin elo/joulu/tmsmarkkinoille ja myyjäisiin niitä myymään.
Ihania kesälaukkuja, kunpa kaduilla näkisikin jotain muuta kuin tympeätä, tasaista massatummaa. Mahtaako laukkujen materiaalikustannukset ja työn määrä nousta kannattamattomiin kauppahintoihin?
Voisin ostaa ja käyttää. 50-200e maksaisin riippuen mallista jne. N27
Ei ole mun tyyliä, mutta osa noista vois olla 50-60€. Osa ei ole yhtä hyvin tehdyn näköisiä, enkä laittaisi myyntiin ollenkaan. Suomessa on aika vaikea saada käsityönä tehdyillä tuotteilla hintaa, joka oikeasti vastaisi tekemiseen käytettyä aikaa.
Mun mielestäni noi on kivan näköisiä. Ei itselleni, mutta olen varma, että ostajakuntaa löytyisi.
30-80 euroa hinnaksi.
Hah, linkki unohtui :D
http://aijaa.com/RFNeXI