Tyttöystävä alkoi syömään ravintolisiä hiustenkasvua varten, mutta nyt sillä on megapitkät karvat kädessä
Ja alapää on muutama tunti sheivaamisen jälkeen jo selvästi "piikikäs". No on sitä tukkaakin varmaan jokunen sentti tullut, mutta ei minusta ole sen arvoista, kun käsivarret ovat karvaiset kuin kebabmiehillä. Onko soveliasta pyytää häntä ajamaan käsivarretkin?
Kommentit (17)
Taitaa eukkos käyttää eläimille tarkoitettua biotiinia
Vierailija kirjoitti:
:D aika hyvä, annan 3/5. Vielä kun kerrot, mitä nämä "ravintolisät" on niin teen mwistä molemmista miljonäärejä. :)
Joku monivitamiini "for hair growth" (en tiedä mitä kaikkea tuossa on), biotiinia ja piitä. Noi kolme purkkia sillä ainakin on.
Ap
Olen ajatellut ruveta syömään biotiinia että kynnet ja hiukset vahvistuisi mutta eipä kyllä kiinnosta mitkään käsikarvat. Onko tämä kuinka yleinen sivuvaikutus?
OMG siis kai sä jätät sen?...Mitä välii jollain karvoil?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa eukkos käyttää eläimille tarkoitettua biotiinia
Joo, on kuulemma halvempaa.
Ap
Sehän on sitten jo aivan selvästikin muuttumassa ihmissudeksi,tai mikä vielä pahempaa- setämieheksi...
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut ruveta syömään biotiinia että kynnet ja hiukset vahvistuisi mutta eipä kyllä kiinnosta mitkään käsikarvat. Onko tämä kuinka yleinen sivuvaikutus?
Ei biotiini kasvata karvaa vain päähän vaan kaikkialle kehoon. Hiukset, karvat ja kynnet ovat kaikki samaa keratiinia.
Miten minun asiallinen kommenttini poistui?
Kumma, vaan ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se muka ole itse huomannut?
On varmaan, mutta ei ole ainakaan tehnyt mitään asialle. Enpä ole vielä kehdannut siitä mainitakaan, koska ei itse ole ottanut asiaa puheeksi. Hänellä kun on muutenkin aika huono itsetunto.
Ap
Biotiinin syömisestä tulee muuten monille finnejä! Mullakin näin, aina välillä sen unohdan, mutta kummasti alkaa muistua mieleen noin viikon käytön jälkeen.
Biotiini tosiaan auttaa hiustenkasvuun, jos siitä on puutetta. Samoin MSM. Vinkkinä teille joille biotiinikuuri aiheuttaa näppyjä: muista ihan ehdottomasti sinkkilisä. Se auttaa ihoon.
Mutta kuten joku jo sanoikin, niin kynnet ja kaikki kehon karvat ovat samaa ainesta, eli vaikuttaa toki myös muiden karvojen kasvuvauhtiin.
Onneksi kohta saakin hautautua talveksi paksuihin vaatekerroksiin, niin kukaan ei sänkeä huomaa :D
Aloittaja vois oppia elämään sen kanssa, että myös naiset ovat luonnostaan enemmän tai vähemmän karvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitten jo aivan selvästikin muuttumassa ihmissudeksi,tai mikä vielä pahempaa- setämieheksi...
Ihmissusinorpaksi!
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissusinorpaksi!
:D
Tarkoitatko karvanorppaa? Sellaiset heiluvat usein autoissa :)
Syö sinäkin!
Ei koskaan voi tietää, mikä osa sinusta pitenee ilahduttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Syö sinäkin!
Ei koskaan voi tietää, mikä osa sinusta pitenee ilahduttavasti.
Jaahas, pikkupippeli-häpäisy. Palstan naiset ovat tosi kekseliäitä.
:D aika hyvä, annan 3/5. Vielä kun kerrot, mitä nämä "ravintolisät" on niin teen mwistä molemmista miljonäärejä. :)