Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ryhmään kuulun jos olen sitä mieltä, että rajakit ja rasmukset ovat olemmat yhtä perseestä?

Vierailija
23.08.2017 |

Mikä tarkoittaa sitä, että molemmat ovat harvinaisen syvältä perseestä.

Olenko molempia vai en kumpaakaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajakkeja on ehkä joku alle sata? Rasmuslaisia joku kymppitonni tai jotain? Suurin osa ei kuulu kumpaankaan. Eli tarvitaan vähän lisää tietoa, että tiedetään mihin "ryhmään" kuulut.

Vierailija
2/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet niitä tolkunihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rajakkien mielestä oot svakkipaska ja rasmusten mielestä täysin välinpitämätön hätää kärsivistä -paska.

Tiedä sitten. Samaa täs itsekin mietin.

Vierailija
4/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn jengiinne iloiseen. Vituttaa kummatkin ääripäät.

Vierailija
5/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajakit = rajat kiinni porukkaa? Mitä on rasmuslaiset?

Itse olen sitä mieltä, että maltillinen ja hallittu maahanmuutto on jees. Suurin osa tulee tänne ihan oikeista syistä. Ne "mädät omenat" pitäisi pystyä erottelemaan joukosta, mutta en tiedä kyllä miten. Mielestäni kaikki ääriajattelu on perseestä.

Taas yksi, joka ei ymmärrä edes käsitteitä, esittää viisasta.

Vierailija
6/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut näkymättömään enemmistöön.

Vierailija
7/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täysin samaa mieltä! Näitä keskustelujakin kun täällä lukee, niin käy hyvin selväksi ettei kumpienkaan kanssa ole mahdollista käydä järkevää keskustelua. Täysin oman ideologiansa sokaisemia hörhöjä, joille ei kelpaa muut mielipiteet.

Vierailija
8/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajakit = rajat kiinni porukkaa? Mitä on rasmuslaiset?

Itse olen sitä mieltä, että maltillinen ja hallittu maahanmuutto on jees. Suurin osa tulee tänne ihan oikeista syistä. Ne "mädät omenat" pitäisi pystyä erottelemaan joukosta, mutta en tiedä kyllä miten. Mielestäni kaikki ääriajattelu on perseestä.

Taas yksi, joka ei ymmärrä edes käsitteitä, esittää viisasta.

Se onkin hirveä harmi, jos satunnainen kävijä ei ymmärrä vauvapalstalaisten käsitteitä. 😏

Vierailija
9/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niitä tavallisia suomalaisia. Meillä on kiireitä töiden ja opiskeluiden kanssa, eikä meillä ole aikaa juosta mielenosoituksissa tai pahoittaa mieltä joka asiasta ja kirjoitella siitä nettiin. Kaikenlainen ääriajattelu on sitäpaitsi vaarallista. Sellaisiksi meidät on kai kasvatettu? Rauhaa rakastavia, perinteistä välittäviä ja avoimin mielin maailmaa katsovia. Olen onnellinen, etten ole sidottu mihinkään poliittiseen tai uskonnolliseen ideologiaan. Voin muuttaa mieleni koska tahansa.

Vierailija
10/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun samaan porukkaan. Ääripäät ärsyttää kun ovat aivan puusilmiä. Ei mitään järkeä eikä suhteellisuudentajua.

Yhtä typeriä molemmat. En ole lukenut kummaltakin yhtä ainutta järjellistä lausetta. Pelkkää ideologista möyhöttämistä.

Molemmilla yhtä urpo ratkaisu: rajat.

Joko kiinni tai auki.

Ei kumpikaan onnistu.

Miten ne ei tajua?

Tarvitaan oikeasti ideologiavapaata järkevää dialogia.

Mutta nää ääripäät tukkii sen.

Kiva, joo...

Vierailija
11/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiennyt, mitä nuo nimet tarkoittavat. Viesti 4 selvensi asiaa. 

Vierailija
12/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on tullut viime päivinä mietittyä. Kukaan mun tuntemista ihmisistä ei jaksa niiden jankuttamista. Olis ollut edes hetken hiljaa Turun tapahtumien jälkeen.

Vierailija
13/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa on tullut viime päivinä mietittyä. Kukaan mun tuntemista ihmisistä ei jaksa niiden jankuttamista. Olis ollut edes hetken hiljaa Turun tapahtumien jälkeen.

Niinpä. Musta se alkuperäinen mielenosoitus olis tosin ollut ihan hyvä idea. Mutta sen sijaan olikin nuo kaksi ääripäätä mieltään osoittamassa.

Vierailija
14/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhien teeskentelijöiden ryhmään.

Vierailija
15/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään.

Vierailija
16/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun ap:n kanssa.

Maahanmuutto on ok mutta mietityttää mitä keinoja meillä on kotouttamiseen.

Suomessa putoaa yhteiskunnasta ihan koulukiusaamisenkin perusteella, yhtään vähättelemättä kiusaamisen uhreja. Miten sitten saamme yhteiskuntaan integroitumaan sellaisen joka ei osaa kieltä ja on todistanut maassaan joukkomurhia ja päivittäistä välivaltaa ja raiskauksia. En koskaan ole saanut keneltäkään mitään järkevää vastausta. Mielestäni ihan tärkeä aihe keskustella. Ilman keskustelua tästä aiheesta, sitä ei voida kehittääkkään mitenkään.

Muuten koen että maahanmuutto on ihan välttämätöntäkin. Tuota kotouttamista en vain ymmärrä.

Tuskin pari oppituntia ja videota suomesta riittää...

Ole hiljaa ei maahanmuuttoon liity ongelmia. Hys nyt, katson jännää dokkaria

Vierailija
17/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa putoaa yhteiskunnasta ihan koulukiusaamisenkin perusteella, yhtään vähättelemättä kiusaamisen uhreja. Miten sitten saamme yhteiskuntaan integroitumaan sellaisen joka ei osaa kieltä ja on todistanut maassaan joukkomurhia ja päivittäistä välivaltaa ja raiskauksia. En koskaan ole saanut keneltäkään mitään järkevää vastausta. Mielestäni ihan tärkeä aihe keskustella. Ilman keskustelua tästä aiheesta, sitä ei voida kehittääkkään mitenkään.

Muuten koen että maahanmuutto on ihan välttämätöntäkin. Tuota kotouttamista en vain ymmärrä.

Niin, ja toi lainattu teksti on näköjään poistettu ja ihan asiallinen oli. Mitä fiksumpi kommentti, sitä varmemmin se täältä poistuu.

Ja ilmoittaudun minäkin väliinputoaja ryhmään, ei jaksa noita möyhöttäjiä yhtään, pilaavat keskusteluilmapiirin joka paikasta.

Vierailija
18/18 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri jolle vastaat. Dokkareista puheen ollen vasta tuli sellainen kuin Maanpäällinen helvetti: Syyrian kriisi ja ISISin nousu. Mulle oli vaikeaa edes katsoa sitä, jotkut ovat joutuneet elämään sitä. Eiköhän siinä itse kukin traumatisoituisi. Olisi tosiaan hyvä kun integroitumiseen panostettaisiin kunnolla, nythän vielä toisessakin sukupolvessa on usein ongelmia. Johtuisikohan se juuri siitä, kun vanhemmat eivät ole kunnolla integroituneet?