Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastuksen kohteeni ei anna selkeitä pakkeja?

Vierailija
23.08.2017 |

Tiedän itsekin, miksi hän ei voi alkaa suhteeseen kanssani, mutta ei hän anna pakkejakaan. Mikä voisi olla syynä vai pelkääkö hän, että teen itsarin tms.?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei anna pakkeja, koska hän on lääkärisi ja sä olet hänen potilaansa. Hänen velvollisuutensa on jatkaa sun hoitoasi.

Vierailija
2/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi muutkin ihastuksen kohteet kertoa, että olisiko se liian vaikeaa vihjata/valehdella olevansa varattu jos ei halua mitään ihastuneelta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkien antaminen kohteliaasti on helppoa. Jotkut vaan haluavat sekä ihastuksen että nykyisensä ja siksi empivät

Vierailija
4/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on jos joku ihailee. Miksi antaa pakit jos mitään ei ole tapahtumassakaan?

Vierailija
5/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on jos joku ihailee. Miksi antaa pakit jos mitään ei ole tapahtumassakaan?

Seuraavaksi saadaan av:lta lukea ulinaa "stalkkerista" tai "miksi xx yrittää epätoivoisesti mun ukkoa". "Mitä tehdä?!!!!!!"

Vierailija
6/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin kerran miehen, joka ei antanut suoraan kellekään suoraan pakkeja, koska halusi pitää eräänlaista haaremia. Nautti siitä, että ympärillä pyöri naisia epävarmassa välitilassa. Sai naiset tuntemaan, että vain heidän rakkautensa voisi parantaa sitoutumiskammon. Tietenkään niin ei käynyt kenenkään kohdalla.

Oman kokemukseni mukaan mies, joka tosissaan haluaa sitoutua, osaa toimia sen mukaan. Jos ei anna rehellisiä pakkeja, voi olla joko vääränlainen ihmisten miellyttäjä, joka ei uskalla sanoa suoraan tai pelaaja. Eli kummassakaan tapauksessa ei kannata jäädä uskottelemaan itselle, että tilanne muuttuisi.

Vierailija
7/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii siitä kun toinen on ihastunut. Ehkä jopa antaa vastakaikua tai teeskentelee sitä jotta saisi vielä enemmän ihailua. Ja sehän on jo huijausta.

Joku voi ajatella myös ettei raaski tyrmätä ihastunutta koska se olisi epäkohteliasta ja aiheuttaisi tuskaa.

Vierailija
8/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies ei antanut selkeitä pakkeja, koska tapaili toista naista mutta olisi halunnut mieluummin olla minun kanssani. Hän ei halunnut satuttaa ketään harrastamalla seksiä kahden kanssa ristiin, ja koska minulle sopi hidas eteneminen, hän pystyi roikottamaan minua tapailuvaiheessa pitkäänkin tarjoamalla epämääräisiä selityksiä miksi ei ole valmis etenemään kanssani. Ei sitten kuitenkaan uskaltanut vaihtaa naista, koska arveli että olisin hänen kanssaan vain hetken, ja myös koska itse olin kertonut että en tykkää suhteesta toiseen hyppijöistä vaan toivon että menneet käsitellään ennen kuin minun kanssani aletaan rakentaa uutta.

Lopulta kun vuoden kuluttua kyllästyin vetkutteluun, hän tunnusti mistä kenkä puristi.

Vierailija
9/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, olen itsekin  tässä tilanteessa. Olen tavattoman rakastunut yhteen mieheen. olen sen hänelle kertonutkin suoraan. Hän ei vaan sano minulle mitään, ei ota yhteyttä, pakoilee ja välttelee.

silti ei sano minua inhoavansa. mitä tämä kertoo miehestä joka ei voi sanoa että suksi kuuseen tai jotain muuta.

Vierailija
10/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut66 kirjoitti:

niinpä, olen itsekin  tässä tilanteessa. Olen tavattoman rakastunut yhteen mieheen. olen sen hänelle kertonutkin suoraan. Hän ei vaan sano minulle mitään, ei ota yhteyttä, pakoilee ja välttelee.

silti ei sano minua inhoavansa. mitä tämä kertoo miehestä joka ei voi sanoa että suksi kuuseen tai jotain muuta.[/quo

Mitä se mielestänne teissä herättää, että miksi mies ei voi sanoa että ei kiinnosta, kertokaa te miehet mitä te tuumitte jos nainen kertoo teistä tykkäävän. sanotteko jos ei kiinnosta, vai juoksetteko karkuun, mitä tästä pitää ajatella?

Vierailija
11/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te edelliset kirjoittajat: oletteko sinkkuja, ja kysinen mies myös. Jos olette kertoneet miehelle tunteistanne, eikä silti ole sanonut mitään omista tunteistaan, niin koittakaa unohtaa tämä kaveri. Miehet ovat sen verran suoraviivaisia, että kyllä ne aktivoituvat, jos heidän ihastuksensa kohde kertoo tunteistaan. Eri asia on, jos sinä olet varattu tai mies on varattu. Sitten kuvio on jo monimutkaisempi.

ihastunut66 kirjoitti:

ihastunut66 kirjoitti:

silti ei sano minua inhoavansa. mitä tämä kertoo miehestä joka ei voi sanoa että suksi kuuseen tai jotain muuta.[/quo

Mitä se mielestänne teissä herättää, että miksi mies ei voi sanoa että ei kiinnosta, kertokaa te miehet mitä te tuumitte jos nainen kertoo teistä tykkäävän. sanotteko jos ei kiinnosta, vai juoksetteko karkuun, mitä tästä pitää ajatella?

Vierailija
12/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukseni kohde on ilmeisesti varattu, muttei siltikään anna pakkeja, mutta emme voi edetäkään. Ja hän on flirttaileva ja käyttäytyy todella ihanasti mua kohtaan. Wut?

Vierailija
13/13 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii huomiosta, on imarreltu ja samalla ei pidä konfliktitilanteesta, ajattelee vaikka, että häneen ihastunut ehkä feidaantuu mieluumin kuin että tuottaisi pettymyksen suoraan.