Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja harrastan metsästystä. Kysyttävää?

Vierailija
23.08.2017 |

Antaa palaa.

Kommentit (423)

Vierailija
221/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, luonnosta vieraantuneet mammat, jotka hakevat tehotuotettua broileria lähimarketista pitävät vastenmielisenä tappamisena metsästytstä! Onko se parempi, ettei tarvitse tappaa itse omaa ruokaansa, eikä nähdä sen tapahtuvan. Sekö se pelastus on?

On totta että markettilihaa syövien on ihan turha mussuttaa metsän eläinten tappamisesta. Heillä on tehotuotantoeläimiä parempi elämä ja yleensä stressittömämpi kuolema.

Kuitenkin, kyse ei ole siitä että "onko pokkaa tappaa oma lihansa" vaan paljon pelottavammasta asiasta: Miksi sinulla on halu tappaa?

Syy miksi sivistyneet pelkäävät metsästäjän mieltä on metsästäjän kiinnostus tappamiseen. Tätä murhaamista joudutaan sen vuoksi kulttuurisesti romantisoimaan ja mikä onkaan parempi tapa näille ihmislampaille kuin sääntöjen kirjaaminen ja perinteiden vaaliminen. Näin on aina ollut ja sitä rataa.

Kokeileppa syödä vaikka sorsa elävänä, niin varmaan sitten itsekin hoksaat että "tappamisen halulla" on ihan käytännön syyt takana.

Jos oli liian vaikeaa ymmärtää niin otetaan esimerkin kanssa: Sinun ei ole pakko itse siivota toimistolla, että siellä on siistiä. Voi olla tosin,e ttä siivoaminen on intohimosi.

Nyt takaisin itse kysymykseen - Miksi haluat tappaa?

Siksi koska olen sekasyöjä ja esim. elävän sorsan syöminen olisi paitsi epäkäytännöllistä niin myös epäeettistä. Siksi haluan tappaa eläimen/kalan ennen kuin pistelen sen poskeeni.

PS. Kiinassa ja Japanissa muuten syödään elävääkin kalaa. Laittakaa hakuun "ying yang fish" (ei heikkohermoisille, tai oikeastaan kenellekään).

Onko kaikki metsästäjät yhtä paksupäisiä? Sinun ei ole pakko itse siivota toimistolla. Jos haluat siivota, mistä se johtuu? Velvollisuutta ei ole.

No ei sitä toimistoa kukaan minun puolestakaan siivoa. Mitä sinä oikein sössötät? Ovatko kaikki metsästystä vastustavat yhtä tyhmiä?

Vierailija
222/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoodiegoodie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tarvitse enää metsästää, sellainen löytyy jo :D -Ap

Eipä taida olla mitään seksympää kuin metsästävä nainen.

Onpas: Vegaani nainen!

Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla en tiedä minkään harrastuksen olevan niin valtion suojeluksessa kuin metsästyksen. Olen usein miettinyt miksi näin on?

No rahahan se taustalla. Metsästyksessä liikkuu isot rahat. Lisäksi moni päättäjä metsästää.

Mietin vaan että kun lajit vaan vähenee ja taantuu että miten sitten suut laitetaan kun ei ole enää mitä metsästää??

Mitkäs riistalajit mielestäsi Suomessa vähenee ja taantuu?

Vierailija
224/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästys on todella oksettaa harrastus niin miehellä kuin naisellakin.

Oletko ylpeä hirveästä harrastuksestasi? Metsästys harrastuksena kertoon erittäin paljon ihmisestä (ja ei kerro mitään hyvää!). Muista jatkossakin huutaakin harrastustasi tuntemattomillekin, niin osaavat varoa sinua.

Olen ylpeä siitä, että olen löytänyt omalle tuntuvan harrastuksen ja nautin siitä. Enkä kyllä koe millään tavalla olevani huonompi ihminen harrastukseni takia. -Ap

Miksi viattoman luontokappaleen tappaminen tuo sinulle nautintoa?

Miksi kuvittelet että se on viaton?

Vierailija
225/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku yksi tyyppi vouhottamassa eläinten murhaamisesta :D

Itse haluan syödä lihaa, joka on ihmiselle luontaista. Syön pari kertaa viikossa lihaa (muutoin kasvisruokaa), ja se on itse metsästämääni. Metsästämistä en tee sen vuoksi että pääsee tappamaan, vaan sen vuoksi että voin hyvällä omallatunnolla syödä onnellisena eläneen eläimen lihaa. On täysin luonnollista syödä lihaa. Kuolema on myös täysin luonnollinen asia.

Relatkaa ja kelatkaa asioita vähän syvemmin ennen kun vedätte herneet nenään.

Vierailija
226/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku yksi tyyppi vouhottamassa eläinten murhaamisesta :D

Itse haluan syödä lihaa, joka on ihmiselle luontaista. Syön pari kertaa viikossa lihaa (muutoin kasvisruokaa), ja se on itse metsästämääni. Metsästämistä en tee sen vuoksi että pääsee tappamaan, vaan sen vuoksi että voin hyvällä omallatunnolla syödä onnellisena eläneen eläimen lihaa. On täysin luonnollista syödä lihaa. Kuolema on myös täysin luonnollinen asia.

Relatkaa ja kelatkaa asioita vähän syvemmin ennen kun vedätte herneet nenään.

Kyllä näemmä on. Täyttä trollailua muutama sivu.

Vierailija
227/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukselle: Onko ihanaa nähdä eläin peloissaan ja tuskissaan? Onko ihanaa nähdä,  sen kuolinkamppailua  ja kärsimystä? Jos jatkat sillä tavalla, tulet tuntemaan sen,  mitä viattomat eläimet tuntevat kuollessaan.

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
228/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua miten metsästystäkin voidaan "harrastaa". Eläimet metsästää sen takia, että saavat ravintoa.

Kuten myös ihmisetkin.

Vierailija
229/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitukselle: Onko ihanaa nähdä eläin peloissaan ja tuskissaan? Onko ihanaa nähdä,  sen kuolinkamppailua  ja kärsimystä? Jos jatkat sillä tavalla, tulet tuntemaan sen,  mitä viattomat eläimet tuntevat kuollessaan.

Myötätunto on tyhmyyttä ja julmuus on viisautta? Julmalle ihmiselle kaikki muu paitsi julmuus on normaalia.

Vierailija
230/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha aloitus, tuskin AP enää linjoilla, mutta kysymys viime aikoina vastanneille metsästäville naisille:

mikä koira; seisova, noutava vai haukkuva?

Vierailija
231/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötätunto on tyhmyyttä ja julmuus on viisautta? Julmalle ihmiselle kaikki muu paitsi julmuus on normaalia.

Myötätunnosta en tiedä, mutta tuollainen ölinä ja öyhöttäminen on ihan puhdasta tyhmyyttä.

Vierailija
232/423 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötätunnosta en tiedä, mutta tuollainen ölinä ja öyhöttäminen on ihan puhdasta tyhmyyttä.

Julmalle kaikki, mikä ei ole julmaa on,  tyhmyyttä,

Vierailija
233/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kyllä, eläinsuojelujutut ovat kaikki hävinnyt. Pitäisikö täällä jatkaa niin kauan kuin ketju on vielä aktiivinen ja sitten jatkaa taas uudella ketjulla?

Vierailija
234/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/shorts/uLk4Ndr5W5w

Voimme tappaa eläimiä, koska meillä on enemmän voimaa ja laitteita. Älä huoli, joku tulee vielä, joka on meitä vahvempi, ja me tunnemme tuskan, jota aiheutamme heikommille.

Ihminen, miltä tuntuu tietää, että sinut aiotaan tappaa? Eläin vastustaa sitä, että se aiotaan tappaa. Ajattele asiaa. Asetu hetkeksi tuon eläimen asemaan.

Eläin aistii, että se aiotaan tappaa. Jokainen haluaa elää, myös eläin.

Eläin anoo armoa koko olemuksellaan: älkää tappako minua. Mutta me emme anna armoa.

Jos tapat eläimen, tapat jonkun perheenjäsenen, jonkun isän, jonkun äidin, joku eläinlapsi jää orvoksi.

Vierailija
235/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin julmaa tappaa ne, jotka etsivät turvaa meiltä.

"Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras

Kun kysyy itseltään vakavasti, onko ihmisellä oikeus tappaa eläimiä, ja tajuaa, että ei ole, seuraava kysymys on looginen: miksi ihminen ei saa tehdä niin, mitä tapahtuu, jos hän tekee niin, vaikka mitä tapahtuisi - kuten nykyään tapahtuu?

Kun länsimaisilla filosofeilla ei ole aavistustakaan siitä, onko eläimillä oikeus elämään tai voidaanko ne tappaa ilman, että siitä on seurauksia niille itselleen. Keskeinen teema, joka on ymmärrettävä tässä yhteydessä, on karma.

Vierailija
236/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki ei ole vain itämainen teoria, vaan se on luonnonlaki, joka toimii yhtä väistämättä kuin aika tai painovoiman laki. Jokaista toimintaa seuraa reaktio. Tämän lain mukaan kipu ja kärsimys, jota aiheutamme muille eläville olennoille, palaa takaisin meihin. "Sitä niittää, mitä kylvää", sillä luonnolla on omat universaalin oikeudenmukaisuuden lakinsa. Kukaan ei voi kiertää karman lakia - paitsi ne, jotka ovat ymmärtäneet, miten se toimii.

Vierailija
237/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman lain ymmärtäminen paljastaa eläinten tappamisen tuhoisat seuraukset.

Karman laki ei kuitenkaan koske vain yksilöä, vaan myös kollektiivisesti, eli sitä sovelletaan tekoihin, joihin ihmisryhmä (perhe, yhteisö, kansakunta, jopa koko planeetan väestö) on syyllistynyt aktiivisesti tai passiivisesti. Jos ihmiset noudattavat universumin lakeja, koko yhteiskunta hyötyy siitä. Jos yhteiskunnassa kuitenkin siedetään syntisiä, vääryyttä ja väkivaltaa, se kärsii vastaavan kollektiivisen karman vuoksi, eli sodista, luonnonkatastrofeista, ympäristötuhoista, epidemioista jne.

Se, joka tappaa eläimiä ja aiheuttaa niille kohtuutonta kärsimystä - kuten ihmiset tekevät teurastamoissa - tapetaan seuraavassa elämässä ja monissa muissa elämissä samalla tavalla. Tällaisia rikoksia ei anneta koskaan anteeksi. Jos ihminen tappaa ammattimaisesti tuhansia eläimiä, jotta muut ihmiset voivat ostaa lihaa ruoaksi, hänen on tiedettävä, että seuraavassa elämässä, elämästä toiseen, hänet tapetaan samalla tavalla.

Vierailija
238/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalais-kristilliset kirjoitukset ovat yksiselitteisiä: "Älä tapa!". Uskonnolliset johtajat kuitenkin sallivat itse tappaa eläimiä, mutta samaan aikaan heitä halutaan pitää pyhimyksinä ja he jakavat kaikenlaisia lahjanantoja. Tällainen ajattelemattomuus ja tekopyhyys ihmisyhteiskunnassa johtaa lukemattomiin katastrofeihin, ja siksi silloin tällöin puhkeaa suuria sotia. Ihmiset menevät sitten joukkomittaisesti taistelukentille ja tappavat toisiaan.

Vierailija
239/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset haluavat vapauttaa tulevan elämänsä tästä tappamisesta ja tapetuksi tulemisesta, heidän on lopetettava sellainen toiminta.

Monet ihmiset pelkäävät nykyään sodan puhkeamista, mutta samaan aikaan teurastamoissa, karjatiloilla ja eläinkokeiden laboratorioissa kaikkialla maailmassa tehdään päivittäin kylmäverisesti vähintään yhtä hirvittäviä verilöylyjä kuin sodassa, tajuamatta, miten läheisesti nämä väkivaltaiset teot liittyvät toisiinsa.

Vierailija
240/423 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyn ja seurauksen yleismaailmallinen laki tai moraalisen energian säilymisen laki on: "Sitä niittää, mitä kylvää". Näin ollen: me itse olemme kärsimyksemme syy.

Älä tapa. Karman laki rankaisee murhaajaa kuolemalla. (Veri pestään pois omalla verellä). Ihminen ei ole vastuussa vain ihmisten, vaan myös eläinten tappamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan