Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen suuresti näitä mammoja jotka ei hiuksiaan harjaa siistiksi

M35
23.08.2017 |

Näky on todella järkyttävä, hiukset sojottaa minne sattuu. On se kumma kun hiuksia ei osata tai jakseta kammata siistiksi. Luulisi näiden mammojen ajattelevan omaa ulkonäköään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvi ajatella ulkonäköämme, sä teet sen meidän puolesta.   ;)

Vierailija
2/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus tallilta tullessa kun nopsaan käyn kaupassa en katso peiliin, voi tukka sojottaa, mutta sulje silmäsi, niin ei tarvii hämmästellä! -=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi terve!! Ihmisiä kuolee ympärillä ja sun ainut ongelma on se että ihmisillä hiukset sojottaa?? Miettisit vaikka sitä terrori iskua kun jonkun prkleen naisen hiuksia!

Vierailija
4/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siistin näköisistä ihmisistä. Ne on tylsiä.

Vierailija
5/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät kuitenkin. :)

6/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen

Olin rippijuhlissa vkl ja kirkossa oli todella paljon naisia joilla tukka oli pesun jäljiltä. Erityisesti silmiin pisti ohuet, mallista ulos kasvaneet siipukat joita ei edes yritetty kammata tai föönata edes juhliin!! No, ei se pukeutuminenkaan ollut kovin ihmeellistä. Kummallisinta oli että miehet oli panostaneet pukeutumiseen enemmän.

Vierailija
7/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. 😂

En myöskään ehdi käymään suihkussa niinä aamuina kun valitsen sen sijaan aamiaisen. Molempia ei kerkiä, enkä aatellut enää tinkiä kuuden tunnin yöunista sen takia.

Jää kotiin ja hae vaikka saikkua henkisen trauman takia.

Pus.

Vierailija
8/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harjaan ja kampaan, mutta hiuslaatu on sellaista joka rupeaa pörröttämään ja lopulta menee miten haluaa. Olen kuullut sukulaisilta ties kuinka monesti pyynnön "kampaa hiuksesi", vaikka olisin sen juuri tehnyt.

Vierailija
9/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän näin kesällä suuren osan päivästäni ulkona, ja siellä menee tukka pörröön. Se ei olisi myöskään kasvanut näin pitkäksi, jos myrkyttelisin sitä lakalla kuosiin, kuten joskus tuli tehtyä. Katso muualle.

Vierailija
10/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harjaan ja kampaan, mutta hiuslaatu on sellaista joka rupeaa pörröttämään ja lopulta menee miten haluaa. Olen kuullut sukulaisilta ties kuinka monesti pyynnön "kampaa hiuksesi", vaikka olisin sen juuri tehnyt.

Itselläkin semmoiset hiukset että harjauksen jälkeen näyttää ok:lta riippuen säästä (tuuleeko jne) niin jonkun tunnin. Usein on kyllä harja mukana muttei jaksa tai muista aina harjailla.

Vierailija
11/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tuollaisia hiuksia ihmisillä yleisillä paikoilla ainakaan. Taidat kuvitella koko asian.

Vierailija
12/12 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sinähän et ymmärrä hiusmuodin päälle. Ne sojottavat kampaukset ovat tarkoituksella tehtyjä. Hiukset eivät saa mennä päätä myöten. OUT.Muodikasta on huolettomat kiharat, kampaus ei saa olla siloteltu. Hiuslaatukin vaikuttaa, ja luonnonkiharat korostuvat. Kehtaatkin tulla tänne arvostelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi