Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttävä tosi-tv, kuka näitä katsoo??
23.08.2017 |
Te jotka seuraatte sinkkujen ristiinnaimista ( Paradise island), tai pariskuntien säätämistä ( tis), miksi? Itsessä nostaa vaan halveksuntaa ja ihmettelyä.
Kommentit (3)
Ei ne ole tosi-TV-:tä nähnytkään, vaan käsikirjoitettua soopaa kaikki. Ja hölmöt uskoo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä nuo edes on? Ekan olen kuullut, tissistä en edes tiedä mikä on. Koskaan en ole kumpaakaan katsonut, enkä muuten mitään käsikirjoitettua "tosi"-tv:tä muutenkaan moneen vuoteen.
Juuri siksi, että se porukka on niin ääliötä. Antaa näkökantaa kuinka se oma piiri onkin suht tervettä, kun alkaa omat kaverit ja opiskelukaverit tökkimään.