Pelkäisitkö sinä minua jos tulisin kadulla vastaan ja tietäisit...
että kuulen ääniä, jotka kehoittavat minua väkivaltaan? Olen nainen, muuttaisiko tämä asiaa? Entäs tieto siitä, etten koskaan ole ollut väkivaltainen muita kuin itseäni kohtaan?
Kommentit (42)
Ainakin noiden kahden vastauksen perusteella olen iloinen, etteivät muut kuule samoja ajatuksia kuin minä ja vahvistavat uskoani, ettei minun kannata kertoa äänistä kuin hoitotaholle ja lähimmäisille. ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin noiden kahden vastauksen perusteella olen iloinen, etteivät muut kuule samoja ajatuksia kuin minä ja vahvistavat uskoani, ettei minun kannata kertoa äänistä kuin hoitotaholle ja lähimmäisille. ap
Joo ei tosiaan kannata kertoa vieraille. Tsemppiä sulle ja parempaa vointia, jos niin on korrektia toivottaa.
Kyllä saunavihtaan run-kkaava henkilö aiheuttaisi ennemminkin huvittuneisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tosiaan kannata kertoa vieraille. Tsemppiä sulle ja parempaa vointia, jos niin on korrektia toivottaa.
Kiitos sinulle :)! Juu kyllä sitä voi toivottaa. ap
En pelkäisi, kun kerran et oo väkivaltainen ollut muita kohtaan. Äänet on ääniä, niille et useinkaan mitään voi. Sille voit, että teetkö niiden mukaan/teetkö asialle jotain (avun hakeminen yms), jos kokisit, ettet pystyisi hallitsemaan sitä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Scuse?
Vierailija kirjoitti:
En pelkäisi, kun kerran et oo väkivaltainen ollut muita kohtaan. Äänet on ääniä, niille et useinkaan mitään voi. Sille voit, että teetkö niiden mukaan/teetkö asialle jotain (avun hakeminen yms), jos kokisit, ettet pystyisi hallitsemaan sitä. Tsemppiä!
Aa, kiva kuulla :). Ja juu haen hoitoa aktiivisesti jos on tarpeen (tosin en aina jos kyse on (vain) itsetuhoisuudesta)). ap
Vierailija kirjoitti:
että kuulen ääniä, jotka kehoittavat minua väkivaltaan? Olen nainen, muuttaisiko tämä asiaa? Entäs tieto siitä, etten koskaan ole ollut väkivaltainen muita kuin itseäni kohtaan?
En usko, että tekisit mitään. Kävelisin rauhassa ohitsesi. En silti usko, että kannattaa kaikille noita ajatuksia kertoa. Ihmiset ei aina ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scuse?
"jos tulisin kadulla vastaan"
En pelkäisi. Yleensä ääniä kuulevat ihmiset ovat pelokkaita, varovaisia. Epäluuloisia paremminkin kuin hyökkääviä.
Varmasti ahdistavaa. Myötätuntoni on sun puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tekisit mitään. Kävelisin rauhassa ohitsesi. En silti usko, että kannattaa kaikille noita ajatuksia kertoa. Ihmiset ei aina ymmärrä.
Tämäkin kiva kuulla ja joo ymmärtämättömyyttä ja tietämättömyyttä on paljon ja nykyään myös paljon pelkoa. ap
Vierailija kirjoitti:
En pelkäisi. Yleensä ääniä kuulevat ihmiset ovat pelokkaita, varovaisia. Epäluuloisia paremminkin kuin hyökkääviä.
Varmasti ahdistavaa. Myötätuntoni on sun puolellasi.
Kiitos myötätunnosta! Ja joo on ahdistavaa. En mielestäni kuitenkaan ole erityisen pelokas tai epäluuloinen, sillä en ole paranoidi skitsofreenikko. Olen pikemminkin sulkeutunut silloin kun ääniä kuuluu. ap
En, kun ei susta olisi kuitenkaan vastusta mulle vaikka kimppuun kävisitkin.
Ei ollenkaan. Olen joskus eksynyt kaksi henkilöä murhanneen miehen kanssa juopottelemaan. Ja kun alkoi olemaan kännisenä rasittava niin annoin selkään kaupan päälle. Eipä tuokaan mitään pelkoja aiheuttanut saati sitten vastaan masturboiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Olen joskus eksynyt kaksi henkilöä murhanneen miehen kanssa juopottelemaan. Ja kun alkoi olemaan kännisenä rasittava niin annoin selkään kaupan päälle. Eipä tuokaan mitään pelkoja aiheuttanut saati sitten vastaan masturboiva nainen.
Oli päässyt jo linnasta?
Ei pelottaisi koska sinulla vaikuttaa olevan tilanne hallinnassa. Enemmän humalaiset pelottaa.
Minäkin kuulen ääniä, jotka kehottavat minua väkivaltaan, mutta minun tapauksessani ne vaativat minun olemaan väkivaltainen itseäni kohtaan.
En haluaisi kävellä samalla puolella katua.