Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin moka töissä?

Vierailija
22.08.2017 |

Kertokaa minkälaisia mokia te olette töissä tehneet, saa ap vähän vertaistukea. Kotiäiditkin voivat vastata, sillä onhan sekin kovaa työtä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen projektipäällikkönä raportoinut projektin olevan valmis pilottivaiheeseen... Jep, jep. Yksi osa oli tekemättä, meni jotenkin täysin ohi.

Olen kiroillut alakouluikäisille opettajana.

Tässä nyt pari pahinta. Ensimmäinen oli vielä pahempi, koska siitä sain kakkaa niskaan urakalla ja epäilyjä, etten hallitse hommiani. En kyllä kokenut mitään voittajafiilistä, oikeasti mietin, menenkö enää töihin lainkaan.

Vierailija
2/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osannut organisoida järkevästi toimintaa, minkä vuoksi parista ihmisestä tuntui, että tilanne ei ollut hallittavissa. Mitään pahaa ei tapahtunut. Enemmin se oli työhyvinvointikysymys. Otin itseeni, koska mun olisi pitänyt nähdä kokonaisuus ja järjestää homma paremmin. Vieläkin ottaa päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin muutamassa hetkessä pilaamaan n. 3000 litraa maitoa.

Vierailija
4/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveydenhoitaja. Asiakas oli aivan järkyttävä, siis aivan järkyttävä mua kohtaan ja yleisestikin. Todella töykeä ja vaativa. Hänen lähdettyään kommentoin parilla ikävällä sanalla asiakasta työkaverille, joka tuli just sillon mun luokse. Hänellä oli jäänyt ovi auki, ja tyyppi kuuli manailuni sinne odotustilaan tms. Tästä seurasi kauhea kohtaus asiakkaan puolelta, ryntäsi takaisin, vaati esimiehen paikalle, puhuttelut tietty mulle seurauksena jne. Kyllä hävetti, ja olin vasta aloittanut.

Opin kerrasta, että asiakkaasta eikä varsinkaan mt-potilaasta(asiointitilanteessa en tätä tiennyt, tuli ilmi myöhemmin) ei sanota MITÄÄN mikäli on pienikin mahdollisuus että hän voisi olla kuuntelemassa.