Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nollatuntisopimus

Duunari 32
21.08.2017 |

Kiinnostaisi tietää työnantajan näkökulmasta, että onko mitä kustannuksia tämmöisestä sopimuksesta?

Itse olen siis työntekijä, mutta selvittelen työnantajan näkökulmasta tätä. Työntekijän hyödyt/haitat minulla siis tiedossa jo.

Kellään käytännön kokemusta työntekijän/työnantajan näkökulmasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyöty: ei tarvi laittaa eikä tarjota tunteja, jos ei ole tarvis.

Vierailija
2/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän kokemus on, että hyvin nopeasti alkaa vituttaan. Jos soitettaisiin ja tarjottaisiin edes täyttä työvuoroa päivälle X, mutta pahimmillaan saatetaan soittaa ja pyytää tekemään joku tunnin homma keskellä päivää vaikka ylihuomenna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtisanomistaakkaa. Voi laittaa työntekijän pois just silloin kun huvittaa. Vaikka keskellä päivää.

Vierailija
4/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä sopimus, kun olen sopinut kunnon varallaolokorvauksesta. Muuten olisi aika huono tuollainen.

Vierailija
5/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku Sipilän keksintö?

Vierailija
6/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijän kokemus on, että hyvin nopeasti alkaa vituttaan. Jos soitettaisiin ja tarjottaisiin edes täyttä työvuoroa päivälle X, mutta pahimmillaan saatetaan soittaa ja pyytää tekemään joku tunnin homma keskellä päivää vaikka ylihuomenna. 

Tuttua on. Ja sitten kun kieltäydyt niin vetävät herneen nenään. Saa olla aika hyvä tuntipalkka, että kiinnostaa lähtä naapuria kauemmas tekemään joku tunnin tai kahden keikka. 

Vierailija
7/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku Sipilän keksintö?

Onhan näitä ollut vaikka kuinka kauan. Pikkuhiljaa homma mennyt vain härskimmäksi kun sopimus sen mahdollistaa.

Vierailija
8/8 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitat

Ei sovi työntekijälle kun tarvitaan

Työvaatteet

Työterveys

Kaikki edut ja alet tulee