Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset valittavat miesten pettämisistä, kun ongelman ratkaisu on täysin naisten omissa käsissä?

Vierailija
21.08.2017 |

1) Lopettakaa niiden kaikista komeimpien ja menestyneimpien miesten perään haikailu. Suurin osa on kusipäitä ja pettäminen ei ole heille ongelma, koska naisia riittää joka tapauksessa

2) Ensimmäisen kohdan johdosta komeat ja menestyneet miehet eivät saa niin paljon seksiä enää. Nyt kun naisten kiinnostus kohdistuu enempi tavallisiin miehiin, niin ne tavalliset miehet saavat enemmän seksiä kuin aiemmin

= Kun tavalliset ja kunnolliset miehet ovat edes joskus saaneet seksiä ennen parisuhteeseen päätymistä, niin heitä ei kiinnosta enää pettäminen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen tekijänä lapsimies, jolla ei juurikaan kokemusta parisuhteista ja ihmismielen kiemuroista niissä.

1. Menestyvistä miehistä suuri osuus (vaikkakaan ei 100%) on hyviä, tunneälykkäitä, älykkäitä, uskollisuuteen kykeneviä ja sen arvon ymmärtäviä, aidosti naista kunnioittavia miehiä. Esim. itse olen ollut ainoastaan tällaisten miesten kanssa parisuhteissa. Minua ei ole koskaan petetty enkä ole itse pettänyt ketään. Jos jompaa kumpaa on alkanut pettäminen kiinnostaa, asia on otettu vakavasti, keskusteltu läpi, ja tilanteesta riippuen joko erottu ennen muiden katselemista tai sitten suhteen ongelmakohtia käsittelemällä tilanne saatu ratkaistua eroamatta. Riittävän fiksun miehen kanssa tällainenkin onnistuu, eikä kummankaan tarvitse tulla toisen epärehellisyyden ja petollisuuden satuttamaksi

2. Pettämisen taustatekijöinä on poikkeuksetta muutakin kuin se, ettei pettäjä ole saanut tiettyä määrää seksiä ennen vakiintumistaan. Tämä mainittu tekijä ei ole edes kärkipäässä, jos tekijöitä asetetaan tärkeysjärjestykseen keskenään.

3. Pettämisessä on aina mukana heikkoa itsetuntoa ja itsearvostuksen puutetta. Siksi me naiset haluamme ensisijaisesti suhteeseen miehen kanssa, jolla on terve itsetunto eikä tarvetta etsiä onnellisuutta itsensä ulkopuolelta. Nämä miehet ovat usein niitä, jotka menestyvät myös työelämässä, koska tästä ominaisuudesta on sielläkin suurta etua.

4. Miten olisi, jos pyrkisit kehittämään itseäsi, elämääsi ja itseluottamustasi sen sijaan, että yrität mustamaalata muita miehiä meille naisille, jotta alkaisimme pitää kaltaisiasi varteenotettavina vaihtoehtoina rakkauskumppaniksi?

Tästedes en enää avaa näitä lassukoiden keskusteluja, koska mitta tuli täyteen.

Vierailija
2/5 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Lopettakaa niiden kaikista komeimpien ja menestyneimpien miesten perään haikailu. Suurin osa on kusipäitä ja pettäminen ei ole heille ongelma, koska naisia riittää joka tapauksessa

2) Ensimmäisen kohdan johdosta komeat ja menestyneet miehet eivät saa niin paljon seksiä enää. Nyt kun naisten kiinnostus kohdistuu enempi tavallisiin miehiin, niin ne tavalliset miehet saavat enemmän seksiä kuin aiemmin

= Kun tavalliset ja kunnolliset miehet ovat edes joskus saaneet seksiä ennen parisuhteeseen päätymistä, niin heitä ei kiinnosta enää pettäminen

olen sinkkumies ja siksi varmaan jäävi sanomaan tähän yhtään mitään. Mutta jos minulla olisi joskus tarve pettää kumppaniani, niin se saattaisi johtua kyllä aivan jostain muusta kuin siitä, että en olisi saanut kumppaniltani seksiä. - Ja vaikka se sitten johtuisikin siitä, että en olisi tyytyväinen seksielämääni (tai sseksielämäämme), niin toivoisin olevani silloinkin sen verran mies, että ymmärtäsin, että pettäminen johtui minusta ja minun valinnoistani, enkä alkaisi selitteelemään, että petin koska kumppanini sitä tai tätä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina vain ja ainoastaan pettäjän syy. Hän tekee sen valinnan, että lähtee pettämään. Kyse on hänen heikkoudestaan ja kykenemättömyydestään keskustella asioista. Tällaisille idiooteille ei auta mitkään kumppanin tekemät ratkaisut, vaan pettäjät pettävät tilanteessa kuin tilanteessa. 

Vierailija
4/5 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka-ap: Jos sulla ei käy flaksi, voit syyttää siitä vain itseäsi, et naisia. Sori. Seksi ei ole koko elämä ja jos seksinpuutteesta tulee koko elämä niin että siitä pitää spämmätä palsta täyteen, on jo  liian pitkällä. Kellään naisella (tai miehellä)  ei ole velvollisuutta mennä sänkyyn ihmisen kanssa jota ei koe siihen tarpeeksi viehättäväksi tai luotettavaksi. Asia on näin vaikka kuinka polkisit siellä jalkaa ja ulvoisit. Seksi  vastakkaisen sukupuolen tai oman sukupuolen kanssa ei ole mikään friggin' perusihmisoikeus.Ei nyt eikä  tulevaisuudessa.

Vierailija
5/5 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ikuinen "naisella on vastuu miehen moraalista" -marina. Sitä samaa kunnia-höpinää, mitä lähi-idän suunnaltakin tarjotaan.