Ei siihen tämän kauempaa mennyt: Lauri Ylösen talo nyt jo myynnissä!
Kelpaisiko kenellekään? Mulle ei, sisäuima-allas ja neljän auton autotalli puuttuvat. Sori Lauri, multa et miljooniasi saa. :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa asuaa in the middle of nowhere SIPOOSSA! Missä siellä on lähin kauppa, alko, leffateatteri??
Tuon talon sijainnista muutama kilsa Helsinkiin :) Kyllä Kalkkirannassa ihan kauppoja on ja tarkoituksellisesti miljonäärien merenranta talot on kaukana muusta paskasta. Just esim leffateatterin luota, tuolla asuva jengi varmaan haluaa asua rauhassa. Muuttakoot sitten Kampin kerrostaloihin Tennispalatsin vastapäähän jos kauppoja ja leffoja haluaa.
Ulkoapäin mielestäni ihan kiva, ja sisällä muutama kiva juttu. Totta on, että tasakatto ei Suomeen sovi. Pohjassa on todella typeriä ratkaisuja.
Jos olisi tuon verran fyrkkendaalia laittaa, teettäisin oman talon. Ulkoapäin olisi ehkä samaa tyyliä, mutta sisältä ihan erilainen.
Mutta jos ilmaiseksi saan, niin otan mieluusti.
Mä jollani tasolla kyllä tykkään talosta, mutta jos mulla ois varaa laittaa 4 miljoonaa kämppään niin en varmaan asuis suomessa silloin.
Tykkäsin, mutta kuka haluaa, että sauna on omassa makuuhuoneessa ja elokuvateatteriosasto oli ilman vessaa.
Tuon talon sijainnista muutama kilsa Helsinkiin :) Kyllä Kalkkirannassa ihan kauppoja on ja tarkoituksellisesti miljonäärien merenranta talot on kaukana muusta paskasta. Just esim leffateatterin luota, tuolla asuva jengi varmaan haluaa asua rauhassa. Muuttakoot sitten Kampin kerrostaloihin Tennispalatsin vastapäähän jos kauppoja ja leffoja haluaa.