Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei siihen tämän kauempaa mennyt: Lauri Ylösen talo nyt jo myynnissä!

Vierailija
21.08.2017 |

Kelpaisiko kenellekään? Mulle ei, sisäuima-allas ja neljän auton autotalli puuttuvat. Sori Lauri, multa et miljooniasi saa. :D

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/sipoo/13800953

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa harvinaisen ruma talo. ja kuka sen haluaa ostaa kun tietää mitä ongelmia koko projektissa oli. 

2/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi ihan tällä vuosituhannella rakennettu talo? Näyttää 70-lukulaiselta, silloin rakennettiin esim. päiväkodeiksi tuon näköisiä laatikoita.

Tasakatto... voin kuvitella kosteusongelmat :(

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tykkään kovasti. Kelpais, mutta miljoonat puuttuu... Saa nähdä kuinka kauan tätä joutuu myymään. Mikähän saa Laurin myymään talon jo nyt? Pihakin näyttää siltä, että on juuri valmistunut.

Vierailija
4/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi kaunis,mutta ei mun mielestä koti. Tosi kolkko ja avara, ei minun mielestäni kodikas. Olen onnellinen meidän ihanasta pienestä hirsitalosta :)

Vierailija
5/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Elastisen talon kommellukset kai ainakaan Ylösen talon arvoa nostaneet.

Vierailija
6/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rikkaan kelpaa, tähtiäkin taivaalla tuplamäärä taviksen taloon verrattuna ;)

Vierailija
7/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, tykkään kovasti. Kelpais, mutta miljoonat puuttuu... Saa nähdä kuinka kauan tätä joutuu myymään. Mikähän saa Laurin myymään talon jo nyt? Pihakin näyttää siltä, että on juuri valmistunut.

Todennäköisesti bisneksentekoa varten tehtiin koko talo, niin kuin se edellinenkin. Siitä Lauri pyysi kahdeksan, sai kuusi milliä. Miten käynee tämän kanssa?

Vierailija
8/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtään mun makuun, ei ulkopuolelta eikä sisäpuolikaan oikein iske. Yksittäisiä kivoja elementtejä kyllä löytyy, mutta kokonaisuus ei ole mun tyylinen. Mutta ei se haittaa, ei mulla sitä 4 miltsiä olisikaan, ehkä sellaisilla joilla on, on ihan päinvastainen maku. :D

Vierailija
9/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rikkaan kelpaa, tähtiäkin taivaalla tuplamäärä taviksen taloon verrattuna ;)

Tähtikuvat oli kyllä mielenkiintoinen valinta, tuli mieleen lapinmatkan esitteet eikä talokuvat.

Vierailija
10/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, joo. :D Tiirailin viime yönä kolmen aikaan tähtiä meidän parvekkeelta ja Otavan tähtikuvion lisäksi näkyi vain kymmenisen muuta tuikkivaa. Sipoon miljonäärialueella on niitä satamäärin enemmän. :D

Vierailija
11/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja kolkko. Tulee mieleen elokuva: Kellopeli appelsiini... Ei kiva.

Vierailija
12/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 70-luvun kolkolta akvaariolta. Missä kodikkuus ja lämminhenkisyys? Tasakatto... Ou nou! 

Onneksi ei tarvitse ostaa, kun ei ole pankkitilillä ylimääräisiä miljoonia kuleksimassa.

Vierailija
13/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kodilta, vaan joltain konferenssitilalta, jota firmat voivat vuokrata. Tosi persoonattomat huonekaluvalinnat ja tunkkainen värimaailma (vaikka yleensä tummasta väristä ja puusta tykkäänkin). Ei hintapyynnön väärti.

Vierailija
14/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landella, syrjässä kaikesta. Ei kiinnosta...

Vierailija
15/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei

Vierailija
16/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, mutta seuraavat yksityiskohdat ja ratkaisut eivät ole minulle mieleen:

- Kokonaisvaikutelmana tulee ulko- ja sisätiloista mieleen 70-luvun hotelli tai muu puolijulkinen tila

- Tummat seinät ja musta baaritiski ovat synkeä yhdistelmä. En myöskään kaipaa baaritunnelmaa kotiini

- Avoin olohuone/keittiö on tyylikäs vain silloin, kun se on kokonaan siivottu kaikista elämisen jäljistä. Tila näyttää epäkäytännölliseltä (missä säilytystilat, liesituuletin ym)

- Ison makuuhuoneen seinät ovat lähes kokonaan ikkunaa, etenkin pimeällä sisällä olijat ovat kuin parrasvaloissa. Vaikka lähinaapureita ei ole, niin ajatuksena tuollainen ei minua viehätä. 

- Samassa tilassa on myös lasiseinä kylpyhuoneeseen, eli pytyllä istuja ja suihkussa kävijä näkyvät makuuhuoneeseen lasiseinän läpi ja kulmaikkunan kautta ilmeisesti ulos asti

17/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Raiskilla rahaa neljän miljoonan mökkiin, mutta vaikka olisi, niin en mä nyt Suomessa tasakattoista ostaisi. Vaikka olisi miten tyylikäs jonkun mielestä, mutta kun helmikuussa tulee se metri lunta, niin ongelmia tulee. Se on varma asia.

Vierailija
18/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa asuaa in the middle of nowhere SIPOOSSA! Missä siellä on lähin kauppa, alko, leffateatteri??

Vierailija
19/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneesta näkyy suoraan makuuhuoneeseen, voi ihana! Tuo lasiseinäkin on tosi hauska pestä. Ei minun makuun oikein mikään. Vaatehuoneessakin hengarit niin korkealla että niitä saisi kurotella parhaimmillaan jakkaran kanssa.

Tuossa on myös aika kivasti siivoiltavaa, vaikka olenkin aina ollut sitä mieltä että silloin kun minulla on varaa ostaa unelmieni talo, minulla on myös varaa palkata joku siivoamaan. Siihen asti asun tyytyväisenä kerrostalokaksiossani.

Vierailija
20/25 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä talon tyyli miellyttää, mutta ihan liian iso meidän perheen tarpeisiin (neliöitä nyt 90 ja tämäkin tuntuu tosi väljältä). Ei meillä olisi tuollaiselle baari-lounge tilalle käyttöä jne. Lasiseinäinen vessa makkarissa (kuva 36) ei myöskään oikein iske...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi