Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjassa hissi katkaisi naisen kahtia synnytyssairaalassa

Vierailija
21.08.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708212200339670_ul.shtm
Rocio Cortes Nunez, 26, oli juuri synnyttänyt kolmannen tyttärensä keisarileikkauksella Sevillassa Etelä-Espanjassa sunnuntaina.

Heräämisen jälkeen häntä oltiin siirtämässä hissillä toisesta kerroksesta kolmanteen.

Hissin ovi oli auennut ja sulkeutunut kaksi kertaa, mutta se ei lähtenyt liikkeelle.

Vahtimestari, joka oli kuljettamassa Nunezia oli vetämässä paareja pois hissistä, kun se yhtäkkiä lähtikin liikkeelle ylöspäin.

Paarit olivat osittain ulkona hissistä ja vahtimestari ei kerinnyt saada niitä pois.
-
:(((

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin järkyttävää, ettei mitään rajaa...

Vierailija
22/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa oli taannoin valvontakameraklippi jossa jollekin kiinalaiselle kävi samoin. Ei ole kaunista katsottavaa.

Vastenmielinen yksilö laittaa klipin ja vastenmieliset ihmiset katsovat klipin. Tympeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Oon itse sairaalassa töissä ja mulla on oma sääntö että aina ensin potilas ulos ja minä sisään, että oon painelemassa niitä nappeja.

Tässä tapauksessa potilasta oltiin ottamassa ulos hissistä. Siirtäjä edellä.

Vierailija
24/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole Koneen hissi.

Tämä minuakin mietitytti eniten tässä uutisessa. a) Minkä firman hissi? b) Minkä huoltoyhtiön kanssa tehty huoltosopimus? Koneenkin hissejä voi huoltaa joku asioihin rennosti suhtautuva firma. Oliko hissin määräaikaiskatsastus tehty kunnolla vai oliko sinne vaan käyty vetämässä nimet papereihin ja laitettu uusi tarra, jossa kerrotaan seuraava tarkastuspäivämäärä?

En pysty kuvittelemaan että Suomessa pääsisi tapahtumaan tällaista. Olen niin sinisilmäinen, että haluan uskoa huoltofirmojen toimivan vastuullisesti.

Vierailija
25/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole Koneen hissi.

En ihmettelisi jos olis. Taloyhtiössämme vaihdettiin hissi koneen hissiin, ja oon helkkarin monta kertaa meinannut jäädä hissin ovien väliin jumiin.

Vierailija
26/26 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei ollut hississä mukana vaikka ensin niin uutisoitiinkin. Vauvalla oli todettu sydänongelmia ja häntä oltiin samanaikaisesti siirtämässä toiseen sairaalaan saamaan erikoishoitoa kun tämä onnettomuus tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan