Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät pidä Ultra Brasta?

20.08.2017 |

helpotti, kun pitivät niitä lopettajaiskeikkoja. Nyt ovat palanneet taas huutamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suvaitsematon, jos et pidä heistä. Ultra Bra ei suostu pelkäämään!

Vierailija
2/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Järkyttävää kuraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koiton laulu" on liian selvästi mallina.

Aiheuttaa ihottumaa, sillä olimme aikanaan taistolaisten tappolistalla.

Vierailija
4/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

"Koiton laulu" on liian selvästi mallina.

Aiheuttaa ihottumaa, sillä olimme aikanaan taistolaisten tappolistalla.

Ai miinusta tuli.

No totta se kuitenkin on ja joskus 15 vuotta sitten eräs kertoi istuneensa 70-luvulla kokouksessa jossa olivat jakaneet ennakolta omaisuuttamme sitä odottaen että kun vallankumous tulee, niin sitten suunnitelma toteutetaan.

Kertoi vielä kokouksessa olleiden nimetkin.

Eikä meillä mitään erityistä edes ole, mutta enemmän kuin niillä oli.

5/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aye. Ei ole koskaan ollut "mun juttu".  K. Koskinen on eittämättä lahjakas säveltäjä, hienoa stemmalaulua(kin ) ja jokunen oivaltava sanoitus... mutta... ei tosiaan minun teekuppini. Hauskoja, huumorintajuisia ja ihan skarppejakin persoonia ns. siviilielämässä, mutta musiikki ei toiminut minulle. Festareillakin kävin aina mielummin safkaamassa, bissellä ja bajamajassa keikkansa aikana.

Vierailija
6/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, inhosin alusta alkaen kun ensimmäistä kertaa kuulin heitä ysärillä. SMG:llä taas oli joitain hyviä biisejä.

7/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillä on muutama ihan hyvä biisi, mutta huonoahan tuo pääasiassa on. Ei todellakaan jaksa kuunnella enää nykyään kuin satunnaisesti niitä paria hyvää biisiä. Ei oikein iske iskelmä tällä hetkellä. Eiköhän tuo paluu ollut vain lyhyt rahan pumppaus ja vanhojen muistojen verestäminen, koska ei tuota bändiä enää paluuarvon jälkeen kukaan halua tilata ehkä jotain tanssilavoja lukuun ottamatta.  Provinssissa oli paluukeikka ja kaikki muut lavat suljettiin keikan ajaksi. Arvattiin varmaan, että porukkaa ei kiinnosta katsoa 1,5 tunnin keikkaa tuollaista musiikkia. Itse katsoin ensimmäiset 20 minuuttia ja sen jälkeen lähdin telttaan ryyppäämään ja tulin takaisin kun menevämpi musiikki alkoi. 

8/9 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä pastisseja 70-luvun taistolaislauluista, mutta missä huumori?

Itse pidin yhtyettä ensin ihan oikesti vahingossa huumorimusiikkiyhtyeenä, joka parodioi taistolaiskuoroa. Mutta sitten tajusin, että nämähän ovat ilmeisesti ihan tosissaan, jostain tulivoimasta jollottamassa. En ole ikinä ymmärtänyt mihin yhtyeen suosio perustuu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/9 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut voi pitää Ultra Brasta.