Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimen vaihto niin ettei vanhemmat saa tietää.

19.08.2017 |

Elikkä siis...

Olen täysikäinen. Asun vielä vanhempieni luona. Rehellisesti sanottuna en ole vanhempieni kanssa mitenkään erityisen läheinen. Kaikenlaisia ongelmia ollu, nähdään maailma erilailla jne. jne. eikä ne tiedä musta, siitä mitä teen vapaa-ajallani tai mun kavereista tai suhteista oikeestan mitään. 

Noniin kuitenkin. Haluaisin siis vaihtaa mun nimen. En jaksais mitään draamaa siitä kun vanhempani saa kuulla asiasta. Pystynkö mitenkään tekemään tämän nimenmuutoksen salassa vanhemmiltani? Ainoa ongelma tässä on oikeestaan se että kun tänne tulee kirjeitä mun nimellä... Pystyykö tätä jotenkin muuttamaan?

Joo tiedän helpoin ratkaisu olis vaan muuttaa pois (ja niin aionkin enkä varmaan sen jälkeen ole vanhempiini kauheesti yhteydessä), mutta ei olisi taloudellisesti järkevää ennen kuin saan opinnot suoritettua ja mulla ois jotain tuloja. Tällä hetkellä maksan omat menoni ja 1/3 kaikista talouden laskuista, mutta onhan tää nyt paljon parempi vaihtoehto kun yksin asuminen.

Joten onko mitään keinoa saada postia tulemaan vakka sähköpostiin tai niin että se pitää noutaa eikä tuu tänne kotiin tms.? Kellään mitään neuvoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatko etu- vai sukunimeä? Muuta ensin. Aikuisuuteen kuuluu vaikeitten asioitten kohtaaminen. Jos olet 18, olet ihan kakara vielä. Aivosi kehittyvät 26: een asti.

Vierailija
2/3 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista: poste restante.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun itsetunto ja -luottamus ei riitä kohtaamaan vielä vanhustesi reaktiota, niin kasvele muutama vuosi ja vaihda sitten kun sua ei oikeasti paskaakaan kiinnosta se mitä joku muu asiastasi ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi