Eikö iherbistä pysty enää tilaamaan DPD-All Inclusive toimitustavalla?
Antaa vaihtoehdoiksi vaan DHL Express tai UPS toimitusvaihtoehdon. Uskaltaako noilla kummallakaan tilata vai onko tullimaksut kohtuuttomat, ettei tilatut vitamiinit ole enää halpoja?
Kommentit (2)
Käyttäjä6752 kirjoitti:
Huh kun pelästyin. On siellä onneksi se Global mail by DHL, jota olen aina käyttänyt. Se on siis ihan tavallinen postilähetys ja tulleja ei tule jos tilaa alle sen sallitun rajan. Noista muista vaihtoehdoista en tiedä mitään. Mutta mä en ole ikinä joutunut maksamaan mitään ylimääräistä tilauksista, jotka on olleet korkeintaan 35 e ja sisältäneet sekä lisäravinteita että kosmetiikkaa.
Kiitän. Tarkoitus oli kuitenkin tilata kaikki yhdessä paketissa ja se menee tuon tullirajan yli, yhteissumma 90e. Googlella löysin tiedon, että tuo DPD-All Inclusive toimitustapa sisältäisi tullimaksut, mutta sitä ei tuolla ollut vaihtoehtona ja noissa kahdessa muussa lukee, että verot ja maksut voidaan periä toimituksen yhteydessä. Ja jostain luin, että nyt vuoden alusta, jos noilla muilla tavoilla tilaa ni joutunee maksamaan 25-50e ns. luovutusmaksun, jota ei aiemmin ole tarvinnut maksaa.
Enkä viittis tehdä kolmea eri tilaustakaan..
Huh kun pelästyin. On siellä onneksi se Global mail by DHL, jota olen aina käyttänyt. Se on siis ihan tavallinen postilähetys ja tulleja ei tule jos tilaa alle sen sallitun rajan. Noista muista vaihtoehdoista en tiedä mitään. Mutta mä en ole ikinä joutunut maksamaan mitään ylimääräistä tilauksista, jotka on olleet korkeintaan 35 e ja sisältäneet sekä lisäravinteita että kosmetiikkaa.