Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten suhtautua, kun oma äiti sekoaa esikoisesta?

Vierailija
03.04.2006 |

lapsi ei ole vielä syntynytkään, mutta äitini on jo ihan sekaisin. Se on ostanut kaikki mahdolliset vauva kamat vaunut, sängyn, hoitotason, imetystyynyt,sitterin, vannan, vaippoja viis pakettia ja kaikki markkinoilla olevat kylpy/ihonhoito tuotteet ym. ym.

Itse en ole päässyt kaupoille oikein hiplailemaan mitään. En viitsisi pahoitta toisen mieltä kieltämälläkään....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloittaa, on sun turha kuvitella, että saisit siunaaman rauhaa vauvan synnyttyä. Saati, että sut otettaisiin lapsen äitinä vakavasti/päätöksiäsi kunnioitettaisiin.

Vierailija
2/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hän omin päin ostaa vaunut jne kysymättä mielipidettäsi niin silloin kyllä sanoisin asiasta.

Odota vaan kun vauva syntyy...jos vähäänkään on samanlainen kun oma äitini niin soittelee alvariinsa..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan saatko sinä päättää itse lapsestasi mitään ja kenen tavalla lasta hoidetaan..

Vierailija
4/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tarvikkeet olen kyllä itse valinnut, mutta hän on ollut kaupassa mukana ja maksanut. Tulee vain vähän kiusallinen olo kun lasku on 1300¿ eikä itse voi oasllistua ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle olen ostanut Nalle Puh lippiksen, mutta siinä se sitten onkin. Nyt syntyy kolmas ja äiti vaan shoppaa. Ostelu on pahentunut sen jälkeen kun jäi työkyvyttömyyseläkkeelle. Aika hassua kun aattelee. että aikoinaan mulla oli aina samat vaatteet kun äidin mielestä vaatteiden ostelu oli turhamaisuutta.

Vierailija
6/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se työ elämässä ja harrastaa vaikka mitä. Olen monta kertaa sanonut, että hänen ei tarvitse ostaa kaikkea, mutta hän kuulemma haluaa. Vaikea siinä sitten on kieltääkään.

Vierailija
7/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ostaa. Mummot joskus hurahtavat, meilkain anoppi ostaisi kuun taivaalta, jos vihjaisin, etta sellaista tarvitaan... Jos homma menee ihan mahdottomaksi, voit sanoa, etta kaikkea alkaa olla ja katsotaan sitten myohemmin, jos jotain tarvitaan.

Mutta muista, ettei han noilla tavaroilla osta oikeutta lapseen liittyviin paatoksiin. Minusta on ihan fiksua kuunnella mummojen neuvoja kohtuuden nimissa, mutta te olette vastuussa lapsesta ja siksi teilla on se lopullinen paatosvalta.