Onko tämä normaalia?
Olen sisareni kanssa todella läheinen. Puhumme puhelimessa päivittäin x monta ja näemme viikottain, joskus useammankin kerran viikossa. Puhumme kaikista asioista, seksistä, ihmissuhteista ym. välillämme ei ole salaisuuksia. Hän on minulle äärettömän tärkeä ja rakas, paras ystäväni.
muiden mielestä tämä on epänormaalia, onko se?
Kommentit (6)
Siskoni on kuollut ja olimme myös todella läheisiä. Hän oli oikeasti sellainen ihminen, joka ymmärsi kaiken... Tämä juuri siksi, että oli tuntenut minut aina ja tunsi vanhempani ja taustani yms. todella hyvin. Meillä oli iso ikäero, mutta sekään ei haitannut.
Älä muista välitä! Toihan on vaan kadehdittavaa!
Itse en pystyisi ja olisin todella onnellinen jos pystyisin.
Jos teidän läheisyytenne häiritsee esim. jomman kumman/ molempien parisuhteita, niin sitten on epänormaalia. Kyllä sen oman puolison pitäisi olla se läheisin ja tärkein ihmissuhde, ei siskon. Mutta jos puolisoita ei ole tai ne puolisot on vielä läheisempiä niin asiassa ei liene mitään outoa.
Apn tapaus taas vaikuttaa mukavalta. Toisaalta vähän jo " läheisriippuvaiselta" , kun pitää olla puhelimessakin monta kertaa päivässä.
Siis kyllä mullakin on erittäin lämpimät välit omaan siskooni, olemme myöskin ystäviä, mutta ei meidän ole " pakko" joka päivä pitää yhteyttä.
puhelimessa MONTA kertaa päivässä, kuulostaa kummalta. Miten ehditte?
Puhun minäkin ystäväni kanssa kaikesta, ja yhtä hyvin hän voisi olla siskoni.
Ole iloinen vaan!