Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän ennen taipuisa ja suht sileä tukkani on muuttunut katkeilevaksi (tosin tuuhentuneeksi) kiharapehkoksi?

Vierailija
18.08.2017 |

Ennen pystyin huoletta käyttämään suoristusrautaa, värjäämään, käyttämään vielä tuuhentavaa shampoota. No, nyt se suoristus ei enää edes pysy.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen: pitempi, harvempi, sileämpi, helpommin hallittavampi ja siistimpi

Tällä hetkellä: lyhempi, tuuheampi, karheampi, vaikeammin hallitava ja 'joka suuntaan' kasvava

:D

ap

Vierailija
2/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan just sen suoristuksen ja muiden käsittelyjen takia

Vierailija
4/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit

Mitkähän hormonit, tai mitähän on tapahtunut? :o

ap

Vierailija
5/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri kerroit, että olet käsitellyt hiuksiasi paljon, joka muuttaa rakennetta. Lisänä tosiaan vaikka hormonien muutokset (ikä, ympäristö, raskaudet, epillerit jne.), uudet hiustuotteet, muutto paikkaan jossa erilaista vettä(!) jne. Helpointa olisi etsiä nykyiseen hiuslaatuun ja muuhun ympäristöön sopivat hiustuotteet.

Vierailija
6/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up?

Vierailija
7/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi

Vierailija
8/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuttui tukka raskauden myötä (15 v sitten). Ennen oli sileä ja suora. Nykyään pehko.

Vierailija
9/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi noin kun lähestyin neljääkymppiä. Ennen taipuisa ja kiiltävä tukka muuttui kiharaksi ja pörröiseksi. Hormoneja syytän.

Vierailija
10/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juuri kerroit, että olet käsitellyt hiuksiasi paljon, joka muuttaa rakennetta. Lisänä tosiaan vaikka hormonien muutokset (ikä, ympäristö, raskaudet, epillerit jne.), uudet hiustuotteet, muutto paikkaan jossa erilaista vettä(!) jne. Helpointa olisi etsiä nykyiseen hiuslaatuun ja muuhun ympäristöön sopivat hiustuotteet.

Käsittely vaikuttaa kuolleeseen hiukseen, se ei muuta hiuslaatua kuin siltä kohdalta, mihin koskee. Tuo on ihan normaalia iän myötä kiharalla hiuksella. Eli nyt öljyjen suurkuluttajaksi.

Vierailija
11/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä. Minunkin piikkisuora tukkani muuttui pörröiseksi kiharapehkoksi neljänkympin jälkeen.

Vierailija
12/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ennen luonnonkihara tukka, enkä saanut sitä millään suoraksi. nykyään se on melkein suora! kiharaminen onnistuu vielä loistavasti. en tiedä, miksi tukan rakenne on muuttunut.

Vierailija
13/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla oli ennen luonnonkihara tukka, enkä saanut sitä millään suoraksi. nykyään se on melkein suora! kiharaminen onnistuu vielä loistavasti. en tiedä, miksi tukan rakenne on muuttunut.

kihartaminen siis.

jännä juttu.

Vierailija
14/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Syynä ikä ja/tai hormonit liittyen raskauksiin ja imetykseen.

Vierailija
15/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todennäköisesti stressi teki sen, että tukasta tuli sellasta ohutta huovutusvillaa, joka ei kunnolla edes kasvanut. Muutama sentti juuresta oli OK-laatuista hiusta, sitten sellasta hämähäkinseittimäistä höttöä 10-15 senttiä ja pidemmäksi ei kasvanut. Epäilen syyksi myös sitä, että suht pitkään (=muutamia vuosia) pidin tukkaani lyhyenä, 5-20 senttisenä, ehkä se tottui siihen pituuteen :D

Vierailija
16/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Voi olla naishormonit, kilpirauhashormonit, raskaus,imetys ym...

Tai sit voi olla puutoksia (myös hormoniongelmat voi johtua mm. puutoksista): rauta tulee muun muassa mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän