Mistä laadukkaita neuleita?
Sain jo hyviä vinkkejä farkkuihin, joten kysynpä nyt syksyn kynnyksellä neuleista.
Mistä löytyy värikkäitä, simppeleitä ja laadukkaita neuleita? Täyspitkät hihat, v-aukko, ei reikiä tai esim. avointa selkää. Espritiltä olen tähän asti ostanut mutta onko muita.
Minua häiritsee kun kaikkeen tyrkätään akryylia. Hiki vaan tulee. Tai sitten on ihme leikkauksia tai jotain härpäkkeitä. Värimaailma harmaata, valkoista, roosaa.
Superdrylla oli kivannäköisiä mutta ne vaati käsinpesua. Eikä nailon muutenkaan kuulosta kummoiselta materiaalilta neuleeseen.
Onko vinkkejä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sillä ruotsalaisella Gudrun S:llä on ja ihan yksivärisiäkin. Olen ihaillut parilla tutulla, pysyät todella hyvännäköisina pitkään eikä ikinä mitään akryylia.
Täytyy tutustua tarkemmin mutta äkkiseltään oli liian hippiä minulle . Ap
S Oliver. Kivoja neuleita, myös nettikauppa.
Uniqlo ja Filippa K. Joku joskus sanoi, että Filippan neuleet voi heittää koneeseen? Kotimaisista Arela on tutustumisen arvoinen.
Merkeistä ainakin Samsoe&samsoe, by malene birger ja Burberry ovat osoittautuneet kestäväksi ja kauniiksi vaihtoehdoksi. Nettikaupoissa myydään kaikki noita, jos ei halua kivijalkaliikkeestä ostaa.
Teen itse. Neulominen on helppoa, ja maksan 100% villa/alpakka/merinovillaneuleesta 50e, tietäen etten tue epäeettistä vaateteollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse. Neulominen on helppoa, ja maksan 100% villa/alpakka/merinovillaneuleesta 50e, tietäen etten tue epäeettistä vaateteollisuutta.
Minun käsissäni kuolee kukat ja ruoka on samaa aikaa palanut/raaka :D Käsityöt ei suju sen paremmin.
Kiitos vastaajille, hyviä ehdotuksia! Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain jo hyviä vinkkejä farkkuihin, joten kysynpä nyt syksyn kynnyksellä neuleista.
Mistä löytyy värikkäitä, simppeleitä ja laadukkaita neuleita? Täyspitkät hihat, v-aukko, ei reikiä tai esim. avointa selkää. Espritiltä olen tähän asti ostanut mutta onko muita.
Minua häiritsee kun kaikkeen tyrkätään akryylia. Hiki vaan tulee. Tai sitten on ihme leikkauksia tai jotain härpäkkeitä. Värimaailma harmaata, valkoista, roosaa.
Superdrylla oli kivannäköisiä mutta ne vaati käsinpesua. Eikä nailon muutenkaan kuulosta kummoiselta materiaalilta neuleeseen.
Onko vinkkejä?
Ei halvin, mutta hyvä ja eurooppalainen.
Vanha ketju, mutta nostan kun tuli ostettua Uniqlon merinovillainen neule. Kaunis, edullinen ja mukavan tuntuinen, mutta läpikuultava. En ostaisi toista. Cubukseltakin on löytynyt laadukkaampia vaatteita.
Tallinnasta. Vanhasta kaupungista. Hyviä kauniita käsitöitä.
Cos, Nanso. Cosista olen ostanut ohuita villaneuleita. Nansolla on tuotannossa villan ja puuvillan sekoitetta olevia neuleita.
Sillä ruotsalaisella Gudrun S:llä on ja ihan yksivärisiäkin. Olen ihaillut parilla tutulla, pysyät todella hyvännäköisina pitkään eikä ikinä mitään akryylia.