Väsynyt työhön, väsynyt elämään.
Olen ihan uupunut työstäni, koska se on liian helppoa ja minulla ei ole tavallaan tarpeeksi töitä. Tämän lisäksi minulla on työpari, jonka koen eri asioista johtuen alentavan asemaani esimerkiksi esimiesten silmissä, vaikka periaatteessa sama asema. Esim. koska saan työni nopeasti tehtyä en koskaan valita työmäärää. Hän taas tekee näin useinkin, jolloin tulee vaikutelma siitä, että hän tekee kaiken yksin. Töissä en halua asiasta puhua, koska pelkään sen vaikuttavan, jos yrittäisin saada uusia tehtäviä. Tiedän, ristiriitaista, enkä keksi, miten tilanteen saisi ratkaistua.
Kauaa en kuitenkaan näin jaksa.
Kommentit (2)
Ketä teidän työpaikalla on?
Siis sulla on työpari, onko esimiestä? Esimiehen esimiestä? Eri osastoja, henkilöstöhallintoa, palkanlaskentaa, työsuojeluvaltuutettua?
Miten olet tuohon työhön päätynyt, miten työhaastattelu meni?
Joku ratkaisuhan tuohon pitäisi olla.
Tietenkin ihannemaailmassa sanoisit työparillesi, että valittaminen ei ole mikään ratkaisu siihen, että koette turhautumista työn puutteen takia.
Teillä varmasti olisi paljonkin sanomista ja näkökulmia, jotka voisivat hyödyttää koko työpaikkaa, jos sisäinen kommunikaatio olisi parempaa.
Eiku hetkonen, taidan puhua omasta työstäni... Nykyään leikin, että mulla on tekemistä, joten voin olla liittymättä kahden muut tiimijäsenen jatkuvaan valitukseen - anteeksi, rakentavaan palautteeseen siitä, mikä kaikki on persieellään.
Esimies pakoilee, joten sellainen yhteisöllinen yhdessä tekeminen ja yhteishenki loistaa poissaolollaan. Käyn töissä vaan rahan takia.