Kiinnostaa ketä palstalla on!
Kiinnostaisi tietää ketä/millaisia tyyppejä palstalla hengaa? Kertokaa! Sukupuoli, ikä, ammatti/työ tms , mistä päin Suomea?
Kommentit (23)
N54 Helsinki asiantuntijatehtävissä, parisuhteessa. Eronnut, 1 aikuinen lapsi joka asuu avoliitossa toisessa kaupungissa. Ei lapsenlapsia.
N49, sairaanhoitaja, pääkaupunkiseutu
N20 yliopisto-opiskelija ulkomailla
Vierailija kirjoitti:
Juu en tasan ole niin tyhmä että kertoisin... halloo..
Sinulla on sitten varmaan tosi harvinainen ammatti. Et kai oikeasti pelkää, että joku tunnistaisi täältä ihan rivityöntekijän jolla on ihan tavallinen elämäntilanne muutenkin?
Toisen sukupuolen silmissä edustan vastakkaista sukupuolta, olen kuulema ihan hyvän ikäinen ja kuulun palkansaajiin. Kehä-ykkösen ulkopuolelta.
M41v 181/85 duunari,lappeenrannasta,ok-talo,1 lapsi,kiukutteleva pihtari akka.
N29, pk-seutu, 1 lapsi, duunari koettaen edetä urallaan
M50, DiplomiSetäMiesInsinörtti asiantuntijatehtävissä.
Vaimo, kersat (2) jo täysi-ikäisiä.
Pääkaupunkiseutu.
Minä olen neljän lapsen mummo 60+ ja tykkään seurata täällä keskusteluja.
Hyvää viikonloppua kaikille 😊
N41, hallintopäällikkö, HKI, naimisissa ei lapsia.
N41, Espoo, avoliitossa, kaupallisella alalla, vela
Ins(Amk) M30 PK- seutu, vaimo + 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Toisen sukupuolen silmissä edustan vastakkaista sukupuolta, olen kuulema ihan hyvän ikäinen ja kuulun palkansaajiin. Kehä-ykkösen ulkopuolelta.
Ohoh! Sama juttu, ollaankohan sukua?
N37, koneistaja, avoliitossa, teini ikäinenlapsi. Keskisuomi
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ketä/millaisia tyyppejä palstalla hengaa? Kertokaa! Sukupuoli, ikä, ammatti/työ tms , mistä päin Suomea?
M38, osa-aika kirjanpitäjä, stadilainen svenskatalande bättrefolk, sinkku ("riimukorumies")
N47, Naimisissa, Helsinki.
Kirjanpitäjä, ei lapsia.
N25 pohjois-Pohjanmaa. 1 pikkulapsi. Myyjä ja siivooja. Osa-aikasesti molempia. Kivaa vaihtelua.
Juu en tasan ole niin tyhmä että kertoisin... halloo..