Kaikki jotka on synnyttänyt segtiolla voi ilmottautua tänne
Esikoinen syntyi segtiolla berätilan vuoksi. Sain pinaalipuudutuksen ja sen myötä pinaalipäänsärynkin. Miten teillä muilla?
Kommentit (17)
Toivuin molemmista sektioista yllättävän hyvin, eikä mitään infektioita tms. tullut. Nyt olisi haaveissa kolmas lapsi, mutta silti vähän hirvittää, menisikö kolmaskin sektio yhtä hyvin...
Mikä teitä AV mammoja vaivaa. Miks te ette osaa oikein kirjoitusta!!
yksi segcst1o takana ja kaksi uuh miten luomua. ja kaikki ne ovat zynnytyxi4 olleet.
Ne tekee viestistä siis niin vaikea lukuisen ettei, mitään rajaa. Mulle on ainakin hyvin tärkeää että, osaan kirjoittaa sujuvasti, kun oon sentään korkeaarvoinen virka mies.
Ja se on muuten sbinaalipuudutus eikä pinaalipuudutus!
Minäkin olen korkeaarvoinen virka mies, enkä voi hyväksyä tätä keskustelua. Jos te segtiomammat ette osaa oikein kirjoitusta niin segtio kielletään lain mukaan.
T: kansan edustajan asistenntti
ei sbinaali. Ja minun lapseni oli PERÄ eikä berätilassa. Voi voi mitä mammoja täällä. Aika moni joutuisi uudelleen koulunpenkille jos oikeinkirjoitusta miettii.
Mulle tehtiin cectio, vaikka asutaankin kaupunkin vuokraasunnossa.
Huumorintajuttomuuteen voi kuolla!
T: 2gertaane segtio amma
Vierailija:
ei sbinaali. Ja minun lapseni oli PERÄ eikä berätilassa. Voi voi mitä mammoja täällä. Aika moni joutuisi uudelleen koulunpenkille jos oikeinkirjoitusta miettii.
Samaan laki pakettiin vaadin kiellettäväksi isäntä -termin käytön kuin, jos, vain, on vähintään alue tukeen oikeutetun pellonomistaja. Lisäksi pellolla on apuna oltava emäntä, joka on vähintään 2,2 hehtaarin kokoinen.
Terveisin korkeaarvoinen virka mies
halusin luomu synnyttää. Kokemus oli niin tuskallinen että miehelleni tehtiin vasegtomia etten joudu itse enää segtioitavaksi.
t. äidin kielen ope