Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakkauden voi löytää takaisin?

Vierailija
03.04.2006 |

Olemme olleet 17v yhdessä ja nyt mieheni on ilmoittanut, ettei rakasta minua enää? Neuvoja, kokemuksia, apua kaivataan. Voiko rakkauden löytää takaisin ja kuinka kauan siinä menee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen harrastus olisi yksi keino mutta riippuu paljon haluaako mies sen löytää vai onko jo uusi katsottuna valmiiksi...Joka tapauksessa älä roiku miehessä vaan ala elää omaa elämää ja mennä omia menoja niin että mies joutuu olemaan välillä kotona se kodin hoitaja. Älä ole itsestään selvyys vaan näytä että pärjäät yksin. Se on paras pelote miehelle. Tajuaa että todella voi menettää sinut.

Vierailija
2/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin odottamasta onnea mieheltä ja aloin tehdä mitä tekisin jos olisin vapaa. Muutuin aika paljon, ja mies kiinnostui uudesta minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, rakkaus tulee ja menee. Musta ero tulee jos toinen sanoo ettei enää rakasta ja toinen päästää suhteen lipumaan.

Voihan se olla että mies vaan haluaa nyt vaihtaa kytkintä, mutta mun neuvo olis että jos mies on halukas yrittämään eikä ole uutta katsottuna että menette yhdessä tai sinä menet juttelemaan parisuhdeterapeutin luo. Myöhemmin mies voi innostua tulemaan mukaan juttelemaan?

Saatte sieltä vähän uusia näkökulmia ja mielipiteitä.

Sitten pitää rehellisesti jutella, kuunnella mitä toinen sanoo eikä lähteä syyttelemään toista että mikset sää koskaan tee sitä tai tota..

Intohimoa voi herätellä lomalla, otatte irtioton kotioloista ja menette kaksin pitään hauskaa!

Nyt teijän pitäis viettää aikaa keskenänne; ei telkkaria tai tietokonetta! Menkää tekeen yhdessä; keilaamaan, kävelylle, seinäkiipeileen.

Onko miehellä työpaineita tai muuta surua ja huolea? Noi kannattaa kaikki miettiä.

Puhutteko te kuinka paljon keskenänne?

Niinkun Dr Phil sanoi; tunnet ystäväsi siitä kun asiat menee huonosti niin ne jotka lähtee ei oo ystäviä vaan ne jotka jää tukemaan.

Jos te molemmat teette toiselle sitä mitä toinen kaipaa ja haluaa niin molemmat tekee toiselle mitä hän haluaa ja kaipaa.

Tietty pitää olla samat arvot jottei tee mitä ei itse halua. Mutta noin niinkuin pääperiaatteessa.

Mää ajattelin joskus että voisin vaihtaa tutuksi tulleen miehen toiseen kun alko elämä oleen puuta, mutta mies sanoi että ei erota vaan koitetaan vielä kun rakastaa ja haluaa vielä. Jäin ja nyt oon mielettömän tyytyväinen ratkasuun.

Jos miehesi kuitenkin päättää nostaa kytkintä niin älä katkeroidu vaan jatka elämistä!

Omat vanhempani erosivat aikanaan ja se oli sotkunen ero ja vanhempani haukkui toisiaan mulle ja mun kuullen joka oli niin kamalaa.

Silti; kun erosta on nyt 15- vuotta on molemmilla omat elämät, mua on jääny kuitenkin harmittamaan vanhempieni tuska. Alkoholit ja masennuslääkkeet on tuttuja molemmille vanhemmilleni ja pitkän ajan se vei ennenkö elämä rauhottui.

Toivottavasti löydätte yhä sen yhteisen kivan elämän siitä arjen rumbasta! Mutta jos ette, niin toivon ettet katkeroidu tai syyllistä itseäsi miehen valinnasta.

Vierailija
4/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se rakkaus aina välillä johonkin katoaa, tärkeintä on loppujen lopuksi se TAHTO. eli jos miehesi tahtoo yhä, ei ole hätää.

Vierailija
5/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiheni ei vissiin ole ihan varma tahtooko. Jos ei niin en jää roikkumaan ja teen hänelle selväksi, että valinta on ollut hänen. Tiedän, että se tekee elämänsä virheen, jos näin päättää tehdä ja huomaa sen jossain vaiheessa, toivottavasti ei liian myöhään.

ap

Vierailija
6/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun miehellä joku 40? kriisi, haluaa teini elämän takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi