Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhkarokosta kysely

Vierailija
17.08.2017 |

Tuhkarokko keskusteluttaa. Tehdäänpä pieni kysely mikä on palstalla olevien tilanne.
Lisäksi voisi kommentoida onko sairastanut tai saanut rokotteen. Jos ei ole sairastanut ja ei ole ottanut rokotetta, niin laita vastaukseksi onko läheisesi sairastaneet ja jos niin minä vuonna.

Tuhkarokosta kysely

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin tuhkarokon 6 vuotiaana, 1966.

ap

Vierailija
2/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ala-asteella ei kellään ollut tuhkarokkoa, sikotauti kyllä yhdellä tytöllä. Itse sain MPR rokotuksen parikymppisenä, hoitoalan opinnoissa ennen harjoittelua. En kyllä muista sainko tehostetta. Olen sairastanut vesirokon, eikä sekään ollut mikään helppo tauti. Muistan edelleen sen kutinan ja kivun, olin 10-vuotias.

En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka eivät rokotuta lapsiaan virallisen rokotusohjelman mukaan. Miksi halutaan aiheuttaa lapsille tarpeetonta kärsimystä, kun se on helppo estää? Rokoilla on vielä kaikenlaisia jälkitauteja, nehän ne vaarallisia ovat.

Toisaalta, ei ole multa pois jos muut haluavat altistaa lapsensa kaikille taudeille ja vammautumisen/kuoleman riskille. Omat lapset on rokotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnostuksen kivivyöry.

Vierailija
4/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnostuksen kivivyöry.

Niinpä, en laittaisi pahakseni vaikka kivetkin kiinnostaisivat :D

Vierailija
5/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rokotettu, olen sairastanut taudin muistaakseni -81 , 10 vuotiaana. Ja tosi kipeä olin, kova kuume ja päänsärky ja jälkitautina elämäni ensimmäinen ja viimeinen tähän mennessä, korvatulehdus.

Sikotaudin sairastin seuraavana vuonna ja sitten vesirokon. Mitään noista en haluaisi lapsilleni.

Omista lapsistani 4 on sairastanut vesirokon ja 2 nuorinta rokotettu sitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi