Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun joku odottaa parkkiruutua, josta huomaa sinun pian lähtevän autollasi...

Vierailija
17.08.2017 |

lähdetkö nopeasti, että odottaja pääsee pian siihen paikalle?

Minä tein ennen niin. Niin ärsyttää ihmiset, että jatkossa jään autoon istumaan, kaivelwn laukkua, vastaan tekstiviesteihin ja katson facebookin ja uutiset, siinähän odottelija odottaa vilkku päällä, mutta enpä lähde pitkään toviin. Olen niin kyllästynyt ihmisiin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulkumpi sinä silloin olet kuin odottaja, mikä logiikka?

Vierailija
2/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätöntä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi niinkin koomisesti kerran sellon parkkihallissa, että saatiin ostokset autoon ja mies meni ratin taakse. Lähdin ison raskausvatsan kanssa vaappumaan suht kauas kärryjä palauttamaan ja siinä vaiheessa kun vaapuin takaisin, oli joku jäänyt keskelle ajokaistaa odottamaan ja perässä seisoi kymmisen auton jono. Minkäs sille voi.

Töistäkin lähden, että ensin etsin silmälasit, korut päälle ( kun töissä ei saa olla koruja), vyö kiinni ja jos on talvi, ajohanskat käteen kun ratti on niin kylmä.

Vierailija
4/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen myös huomannut, että osa ihmisistä ilmeisesti tykkää aiheuttaa muille vaivaa ja odottelua. Kerran otin oikein aikaa, seitsemän minuuttia piti odottaa. Ja aivan varmasti näki minun odottavan pääsyä parkkiin, parkkialue oli aivan täynnä, vilkku oli päällä ja otin katsekontaktin jo, kun hän vei kärryjä pois.

Mutta ei, piti vähän kampailla ja kaivella hampaiden välejä ja katsella kännykkää ensin.

Oli kyllä joltisenkinlainwn kiusaus ajaa sen koslan taakse niin, ettei pääse ruudusta ulos...

Vierailija
5/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos oikeesti on täyttä, lähden nopsaan alta pois. Mutta jos siellä nyt on odottamassa joku, joka ei halua kävellä sieltä seuraavasta rivistä, joka on puolityhjä, en pidä mitään kiirettä

Vierailija
6/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei töissä tai kotona saa päteä niin ainakin parkkipaikalla. 

Vierailija
7/7 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottajilla ei varmaan koskaan ole käynyt mielessä, että parkissa odotetaan kyytiläisiä tai lapsen harrastuksen loppumista tai kampaaja-ajan alkamista.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä