Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN AIO TILATA mitään kämäisiä odottajan uutiskirjeitä! Uskokaa se jo!!!

Vierailija
17.08.2017 |

Vihastuttaa tuo väkisin esiin ponnahtava pikkuikkuna, joka mobiiliversiossa saattaa sabotoida kokonaisen viestin lähettämisen!! Siihen ei tehoa vaikka kuinka olisi AdBlockit ja muut remelit :(

LOPETTAKAA JO!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :( Raivostuttaa!

Vierailija
2/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kuuden lapsen 41v äiti ja nuorimmainenkin juuri vaipoista pois. Vanhin täysi-ikäinen. Aivan utopistista että tuollaisia kirjeitä olisin vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tapahtui, näin aloituksesi! Tavallisesti tuo "uutiskirjehirvitys" peittää aloitustekstin.

Vierailija
4/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sellaista ikinä nähnyt. Ilmeisesti on paremmat AdBlockit ja muut remelit. Hyvä näin.

En ymmärrä miten ihmiset voi edes käyttää nettiä blokkamatta mainosroskaa pois. Jotkut sivut on lähes käyttökelvottomia mainosten takia.

Vierailija
5/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan joka kerta. Katson jonkun sanoma mediassa työskentelevän nimen (esim toimittaja) ja tilaan uutiskirjeen.

Sanoma konsernin sähköpostit on mallia etunimi.sukunimi@sanoma.fi 

Vierailija
6/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: loistava idea! Kiitos vinkistä!

Vierailija
7/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatana, ettäs tiiätte !

Vierailija
8/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sellaista ikinä nähnyt. Ilmeisesti on paremmat AdBlockit ja muut remelit. Hyvä näin.

En ymmärrä miten ihmiset voi edes käyttää nettiä blokkamatta mainosroskaa pois. Jotkut sivut on lähes käyttökelvottomia mainosten takia.

Ja raivostuttavaa on nykyään lukea lehtiä netistä, aina raahautuu se videokuva peittämään sivua, temppuile siinä sitten, että miten pääset lukemaan sen mitä haluat. Tämä tietokoneella.

Vierailija
9/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sellaisille jotka vaikka keskenmenon juuri kokeneet... Ja ei ole tosiaan mulla ainakaan tietokoneen hakuhistorian vuoksi nouse jatkuvasti, en hae mitään vauvoihin liittyvää. Tämä palsta lähinnä vauvaa missä käyn. T: Se kuuden äiti

Vierailija
10/10 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi vois hyvin poistaa tuon rasittavan "Odottajan uutiskirje" mainoksen ainakin tässä muodossaan. Riittäisi, että se vilahtaisi silloin tällöin ruudussa niin kuin useimmilla muilla sivustoilla vastaavanlaiset jutut (esim. Osallistu kyselyyn). Ensin pitää klikata pois evästemuistutus ja sitten tämä jokaisesta keskustelusta.

Tässäpä kehitysidea teille maanantaipalaveriin!

Terv. Odottava äiti, joka ei todellakaan tilaa uutiskirjettä rasittavan mainonnan vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi