Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ALMA ei ole saanut enempää huomiota Suomessa?

Vierailija
17.08.2017 |

Oon vasta nyt tutustunut ALMA:n tuotantoon kun Chasing Highs -biisi kolahti lujaa heti ensikuulemalla.
ALMA on kaikkea sitä, mitä olisin halunnut itsekin olla nuorempana mutta mitä en uskaltanut. Ja ääni on aivan mieletön.

Mutta miksi tästä maailmanmainetta niittävästä lahjakkuudesta ei näy enempää juttua mediassa? Joitain otsikoita olen nähnyt, mutta yleensä suomalaisia artisteja rummutetaan kyllästymiseen saakka jos he saavuttavat yhtään mitään ulkomailla. Viimeisimpänä näin FB:ssä uutisen uusimman singlen menestyksestä ja sen alla kymmeniä katkeria miehiä kertomassa, kuinka Sonata Arctica on pärjännyt paljon paremmin ja vienyt Suomen maailmankartalle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alma on näistä suomipoppareista tällä hetkellä ainoa, jolla keikkaa hyvin ulkomailla ja biisit soi enemmän ulkomailla kuin Suomessa. Ei tarvi siis tyrkyttää aivan itseään suomimedioille.

Ei taida olla stadion-keikkaa tulossa ihan hetkeen kyllä

Niin. Kuka nyt kaipaa ulkomaan menestystä kun vaan pääsis stadikalle.

Vierailija
22/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Almasta, tykkäisin tosi paljon vielä enemmän jos hän käyttäytyisi esiintyessään myös vähän paremmin. Vähän huono kuva muodostunut..sellainen, että peittelee huonoa itsetuntoa tai jotain. Ehkä hän ei itse luota että ääni riittää? Mut hän voi vielä kasvaa ja kehittyä tässäkin. Onnea matkaan.

Almassa on lähinnä ärsyttävää se kirosanojen loputon viljely. Kyllä hänestä ihan lavaesiintyjäksi on kuitenkin ja osaa oikeasti laulaa. Tämä persoonallinen ulkomuoto on myös iso kontrasti ainaisiin poppiprinsessoihin, joten se on jopa plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuonaahan Alma on ja Suomessa on sitä jo tarpeeksi muutenkin. Hyvä ääni ei auta biisimateriaalin suhteen.

Tämä. Ääni on hyvä, mutta kappaleet kuraa.

Vierailija
24/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei iske, koska tyyppi on joskus käyttäytynyt kusipäisesti minua ja kavereitani kohtaan. Henkilökohtaiset syyt siis.

Vierailija
25/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla miten Almaa oltaisiin voitu hypettää Suomeesa enemmän?

Vierailija
26/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin juttu, jonka kärjeksi oli nostettu Alman läheinen suhde kaksoissiskoonsa, oli tosi hyvä. Siinä kerrottiin siskon lisäksi Alman arkipäivän elämästä, ulkomaan reissuista, saavutuksista yms. Minulle tuli ainakin yllätyksenä, ettei se hype mihinkään ole hävinnyt, vaan Alma kiitää edelleen listojen kärjissä eri maissa ja yhä uusia yhteistyökuvioita viritellään.

Sanoisinko näin, että kyllä sen musiikin aika hyvää täytyy olla, kun ei-kiiltokuvatyttö on sen vuoksi noin suosittu.

Vierailija
27/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla Fat Acceptance ja Body Positivity on niin isoja juttuja että Almalle uskalletaan antaa näkyvyyttä. Suomessa on edelleen vallalla rumaläskifobia.

Älä nyt läski viitti. Me tykätään Almasta sen persoonan ja musan takia ei läskien

Vierailija
28/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasissahan porukoissa tuo Alma pyörii matkatessaan keikoilla ja biisinteossa? Villejä bileitä ainakin välillä vissiin, snäpissäkin jotain joskus. Vähän isommista staroista on hengannut ainakin Dua Lipan ja Charli CXC:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi