Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulhasen äiti häissä

Vierailija
17.08.2017 |

Onko olemassa jokin koodi että sulhasen äidin on ok käyttää mustaa väriä/mustaa hattua poikansa häissä?! Olin itse aikoinaan morsiamena aivan tyrmistynyt kun anoppini oli häissämme musta kasvoharsollinen aivan järkyttävä musta massiivinen kapistus päässään jonka oli hankkinut nimen omaan häitämme varten eikä tuota tyrmäyshattua ole yli vuosikymmeneen näkynyt. Siitä on jo aikaa ja unohtunut koko juttu mutta muistui taas mieleeni kun työkaverini näytti kuvia poikansa häistä ja olin ihan että mitä hittoa, kollegani on kypsyydestään huolimatta näyttävä hoikka nainen ja pukeutunut poikansa häihin todella tylsään mustavalkoiseen kotelomekkoon ja aivan järkyttävän ruma MUSTA lierihattu isketty päähän! Olin ihan et voi hyvä jumala mutta kehuin tietenkin kukkia ja morsianta ja kuinka kauniilta häiltä juhlat näyttivät 🙄

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla murheet.

Vierailija
2/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun häissäni (olin morsian) äidilläni eli sulhasen anopilla oli musta lierihattu ilman suruharsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasen äiti todellakin saa ja usein käyttääkin mustaa lierihattua häissä. Ja lisäksi esim mustaa mekkoa / muuta asustetta. Tuolla halutaan kuvastaa sulhasella ja hänen äidillään vellovaa surua kun hänen äitinsä nyt "menettää" poikansa vampille morsiammelle :P 

Vierailija
4/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sulla murheet.

Ei ole murheita mutta ois kiva tietää jos on itsellä aukko yleisessä sivistyksessä enkä tiedä sitä itse. Ei tulisi mieleenikään purjehtia ylipäätään kenenkään häihin musta hattu päässä, menisitkö sinä?

Vierailija
5/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustaa saa häissäkin käyttää. Mielellään kyllä johonkin muuhun väriin yhdistettynä. Itselläni oli mustavalkoinen mekko viimeksi serkun häissä. 

Vierailija
6/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppi pukeutui sentään keltaiseen meidän häissä, mutta mieheni pikkuveljen häihin purjehtikin sitten mustassa kotelomekossa ja mustassa jakussa.. pikkusen oli mielenilmaus mielestäni:) Ja ei, ei sulhasen äitikään saa pukeutua mustaan tai valkoiseen häissä.

Vierailija
7/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö musta harsollinen hattu ole hautajaisasuste? Jos mun anoppi purjehtisi mun häihin sellainen päässä, ottaisin sen mielenilmauksellisena eleenä. :D

Vierailija
8/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mustaa saa häissäkin käyttää. Mielellään kyllä johonkin muuhun väriin yhdistettynä. Itselläni oli mustavalkoinen mekko viimeksi serkun häissä. 

No joo on mullakin ollut häissä mustasomisteista vaatetta, tietenkin, onhan musta yleisväri mitä löytyy lähestulkoon kaikista vaatteista edes sauman tai napin verran. Mutta musta lierihattu on mun mielestä ainoastaan hautajaisissa käytettävä asuste -jos sielläkään.

Ap

Vierailija
9/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä muita värejä asussa on mustan hatun lisäksi onko se mielenilmaus/sopimatonta/yms.

Musta lierihattu itsessään on ok, ilman suruharsoa.

Vierailija
10/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo on mullakin ollut häissä mustasomisteista vaatetta, tietenkin, onhan musta yleisväri mitä löytyy lähestulkoon kaikista vaatteista edes sauman tai napin verran. Mutta musta lierihattu on mun mielestä ainoastaan hautajaisissa käytettävä asuste -jos sielläkään.

Ap

Mulla on musta lierihattu. Ei se mikään hautajaishattu ole. Tavallinen kesäpäähine.

Vierailija
11/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hattu on ihan ok, musta kokoasu tai musta harsollinen hattu eivät ole.

Vierailija
12/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fascinator hyvä ap. Se on hieno, tyylikäs asuste. Googleta. Näyttävä, upea asuste.

Vierailija
13/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kansallispuku häissä? Oma anoppini koikkelehti häissä pitsinenäliina päässä :D Ihan hirveä oli ilmestys...

Vierailija
14/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kansallispuku häissä? Oma anoppini koikkelehti häissä pitsinenäliina päässä :D Ihan hirveä oli ilmestys...

Kansallispuku on nimenomaan arvokas juhlapuku, joka sopii oikein hyvin kaikkiin kirkollisiin ja muutenkin arvokkaisiin juhliin.

Anoppisi arvosti juhlaanne, ja sinä suhtaudut noin....:(

Vierailija
15/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin anopillani musta lierihattu meidän häissä. Hän vielä oikein etukäteen iloitsi, että nyt saa kerrankin pukeutua hienosti ja laittaa hatun ja kaikkea, joten uskoisin mustan hatun olevan lähinnä joku vanha perinne tms. Ainakaan oman anoppini kohdalla en usko minkäänlaiseen piiloilkeilyyn, hän oli aivan riemuissaan häistämme ja tuntuu välillä rakastavan minua enemmän kuin poikaansa :D

Vierailija
16/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli upea puuteripastelliroosa juhlaleninki, joka keräsi kovasti ihailevia kiitoksia. Harmi, että morsian oli valinnut mahdollisimman vaatimattoman valkoisen mekon, olimme todella epäsuhtainen pari kuvassa. Minä anoppi heleänä ja upeana aikuisena, morsian kalpeana hiirulaisena.

Vierailija
17/17 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Käytöksen kaltaisesta kirjasta. Musta väri myös hattu ei sovi häihin. Eikä myöskään valkoinen vierailla, varastaa huomion morsiammelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän