Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa joku Vain elämää -ohjelma..

Vierailija
17.08.2017 |

Kesällä sama koska avasi tv:n, niin aina Vain elämää uusinnat ja Haberin pärstä. Miksi ensinnäkin ohjelmat kulutetaan puhki uusinnoilla ja vielä samat tyypit jälleen uusissa jaksoissa itkee itselleen ja omille biiseille. Ei saakeli 😝😝

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia. Outo kysymys.

Vierailija
2/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa televisiossa on useita kanavavaihtoehtoja, joten miksi sinä aivoton ääliö katsot jotain mitä et voi sietää? Miljoona katsojaa joka viikko haluaa tuota katsoa, ja teidän haukkujien sopii tehdä silloin jotain muuta. Kysymyksesi on tosiaan järjetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin eka kertaa tällä kaudella koko sarjan, just sen Haberin pärstän takia. Muut esiintyjätkin oli kivaa höystettä.

Uusinnat on tosiaan vähän käsittämätön juttu. Mä ja kaltaiseni Haberin nätin naaman himoseuraajathan on luonnollisesti hankkinu Ruutu-sovelluksen. Josta voi katsoa uusintoja vaikka keskellä talvea.

Vierailija
4/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa televisiossa on useita kanavavaihtoehtoja, joten miksi sinä aivoton ääliö katsot jotain mitä et voi sietää? Miljoona katsojaa joka viikko haluaa tuota katsoa, ja teidän haukkujien sopii tehdä silloin jotain muuta. Kysymyksesi on tosiaan järjetön.

Miljoona katsojaa joka viikko uusinnoilla 🤔🤔

Enkä ole aivoton ääliö. Ehkäpä kuvasit itseäsi.. 😝

Vierailija
5/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoona katsojaa joka viikko uusinnoilla 🤔🤔

Enkä ole aivoton ääliö. Ehkäpä kuvasit itseäsi.. 😝

Aivoton ääliö valittaa asioista joita ei ole itse pakko tehdä mutta toiset haluaa. Aivoton ääliö myös vinkuu ja valivalivalittaa tästä muiden tykkäämästä asiasta vaikkei itse tarvitse tykätä. Tunnistitko itsesi?

Vierailija
6/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä sama koska avasi tv:n, niin aina Vain elämää uusinnat ja Haberin pärstä. Miksi ensinnäkin ohjelmat kulutetaan puhki uusinnoilla ja vielä samat tyypit jälleen uusissa jaksoissa itkee itselleen ja omille biiseille. Ei saakeli 😝😝

Yritätkä kertoa, että seuraat kiinnostuneena *kaikki muut* lähetykset joita TV-kanavilta tulee?

Vierailija
7/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jotenkin henkisesti heikko tai sitten sairaalla tavalla utelias, että känninen, itkun siivittämä karaoke jaksaa kiinnostaa...

Vierailija
8/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla jotenkin henkisesti heikko tai sitten sairaalla tavalla utelias, että känninen, itkun siivittämä karaoke jaksaa kiinnostaa...

Henkisesti heikkoa olin tulossa sanomaan minäkin. Varmaan jotain Venlafaxin-urpoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi