Tyttöystäväni suukottelu humalassa
Tyttöystäväni pussailee suulle aina parhaita ystäviään silloin kun ovat juhlimassa. Osalla kavereista on mies, osa sinkkuja. En oikein tiedä mitä ajatella, ei hän tuskin tykkäisi jos minä omia kavereitani pussailen kännissä. Onko tämä miten yleistä, tekevätkö teidän naiset myös tälläistä? Rajani kyllä tuntuu menevän siinä, etten hyväksy pussailuja mieskavereiden kanssa.
Kommentit (8)
Mitä sitten! Hyvä. Yritä saada kimppa aikaiseksi, tai älä yritä, jos menee paska housuun.
Joskus on tullut pussailtua kavereitä päissään. Vaikka bi olenkin niin siinä ei tosiaan ole mitään seksuaalista takana, pelkkää kaverillisuutta.
Puhukaa asiasta? Mitä tosiaan sanoisi jos mainitsisit että mitäpä jos itse toimisit samoin?
Mun kaverit pussailee mua humalassa. :D Ja pussaan takaisin, ihan normaalia meillä. Jopa sellainen suudelmaan vivahtava. Mun miestä se ei haittaa ja tottakai hän saa kavereitaan pussailla jos tahtoo (harvemmin tahtoo).
Tämä pätee meillä molemmilla vain samaa sukupuolta edustavien kavereiden kanssa siis.
Minä olen sanonut tyttöystävälleni että saa kokeilla seksiä naisen kanssa jos tahtoo. Ei ole pois minulta ja elämä on liian lyhyt ja että mitään ei saa katua ja että parempi tehdä se nyt kun on vielä kaunis ja nuori. Joku pussailu nyt on ihan normaalia.
Jotkut saavat harmaita hiuksia kaikesta. Ahdistaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka kyttää jokaista tekemistäsi. Jotkut taas ilmeisesti pitävät siitä kun toinen oikein määrää ja kyttää kaikkea tekemistä. Ja ihmettelevät ja pällistelevät kaikkea.
En pidä pahana jos tyttökavereita pussailee. Jos naisesi on hetero, niin siinä ei ole mitään sellaista seksuaalista, mistä tarvitsisi olla mustasukkainen. Lähinnä tuollaista kavereiden välistä hassuttelua. Itsekin harrastin teininä, mutta sittemmin kyllä jäi.
Itse en harrasta kavereiden pusuttelua koska ei vaan tule luonnostaan, mutta pari kaveria on aina teini-iästä nyt noin 25-vuotiaaksi asti pusutellut kamujaan eikä se koskaan ole ollut mitään enempää kuin kaverillisuutta.
Jos sun tyttöystävää haittaisi että sä pussailet kavereitasi niin olis tosi tekopyhää käytöstä.