Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten laihtua 20kg nopeasti. Toimii!

Vierailija
17.08.2017 |

Laihduin 99-kiloisesta 78-kiloiseksi keskimäärin 1-1,5kg viikkonopeudella. Olen 177cm nuori naisihminen.

Näin onnistuin:

-Välttelin lisättyä sokeria

-30 min kävelylenkki päivässä (eli ei tarvitse olla mikään sali-intoilija tai himourheilija)

-Ei mehua tai muutakaan kaloripitoista juotavaa (näin tein ensialkuun, mutta myöhemmin lisäsin rasvattoman maidon ruokavaliooni). Tärkeää tietää, että kaikki mehut, myös 100% täysmehut, on terveydelle haitaksi korkean sokeripitoisuuden vuoksi.

-Viikoittainen punnitus aina samaan aikaan (esim. mulla sunnuntaiaamuna ennen aamupalaa). Kirjaa viikoittaisen punnituksen painolukema ylös, tee esim. taulukko tai kirjoita johonkin vihkoon tms.

-Asetin itselleni painon välitavoitteita joihin yltämisestä palkitsin itseäni (ei ruokaan liittyviä palkintoja)

-Laihduin todella nopeasti (kuukaudessa 6kg) kun jätin viljatuotteet ja maitotuotteet kokonaan pois, palasin kuitenkin sekasyöntiin myöhemmin mutta toi oli hyvä boosti.

Jos olet sekasyöjä, kuten minä, eli syöt lihaa niin suosittelen supistamaan punaisen lihan syöntiä (sika, nauta) ja syömään siipikarjaa ja mereneläviä.

Yksi tärkeä vinkki on myös keksiä tekemistä itselle, eli sisältöä elämään, niin ruoka ei ole kokoajan mielessä. Olen entinen tunnesyöjä, eli söin tylsyyteen, ahdistuneisuuteen, stressiin, huvin vuoksi ym. Lihavuus oli minulla elämänhallinnan puutetta.

Ole armollinen itsellesi, jos joskus sorrut herkkuihin, tarkoitan tällä, että älä omaa "hällä väliä kun alamäki alko jo" asennetta. Jos autostasi puhkeaa yksi rengas, niin rikotko loputkin kolme?

Pidä mielessä että ruoka on keholle vain polttoainetta. Eli kiinnitä huomiota sen laatuun ja määrään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi